Essence parfümök!

17:56 Varjúlány 6 Comments

A sokunk által kedvelt márka, az Essence úgy tűnik, a parfümpiacot is szeretné meghódítani. A korábbi limitált kiadásokban is feltűnt már egy-két illat, de júniusban hat újjal is előrukkolnak, amik úgy tűnik, állandóak lesznek.:) 




 Like A Day In A Candy Shop

(Barack, orchidea, tonkabab, vanília, pézsma, napraforgó, jázmin, orgona.)





Like A First Day In Spring

(Ananász, narancs, mandarin, praliné, szeder, rózsa, szantálfa, pézsma, vanília.)
    




Like A Girls' Night Out

(Mandarin, sárkánygyümölcs, rózsa, őszibarack, mandarinvirág, vetiver, vanília, pézsma.)
   



 Like A New Love

(Mandarin, grapefruit, bors, babarózsa, jácint, rózsa, őszibarack, kávé, csokoládé, vanília, pézsma.)



  
Like A Walk In The Summer Rain

(Narancs, ciklámen, aldehid, görögdinnye, frézia, ózon, moha, cédrusfa, pézsma.)



Like A Trip To New York

(Kardámom, grapefruit, rózsa, cédrusfa, fehér fa, borostyán.)


Alapvetően örülök, hogy az Essence is kiad parfümöket, tetszenek ezek a kis üvegcsék, olyan kis bájosak.:) Talán a legkíváncsibb a hat közül a Like walk in the summer rain-re vagyok, ha a nyári eső illatát sikerül üvegbe zárniuk.... az csodás lenne.:)
Viszont vannak kétségeim is, egyfelől az, hogy tartok tőle, minden illat hasonlítani fog egy nagyobb ház kreációjára, de talán ettől félek a legkevésbé. Emellett... nos, én eddig úgy tapasztaltam, hogy a parfümök közül általában a drágább a jobb. Persze vannak kivételek, de egy jó illatot kifogni az olcsóbb kategóriában sokkal nehezebb, mint egy jó sminkterméket. Persze vannak nagyon baráti áron is finom parfümök, de ezt inkább ritka kivételnek mondanám, mintsem átlagosnak.
A legnagyobb félelmem azonban az, hogy túúl népszerűek lesznek a fenti üvegcsék, bevallom, én jobban szeretem, ha kicsit egyedibb az illatom.

Mindezzel együtt én nagyon kíváncsian várom ezeket a parfümöket, biztosan végigszaglászom majd mindet.:)


Nektek hogy tetszenek?:)

6 megjegyzés:

  1. Elsőre tök gagyinak tűnt számomra, hogy a limitált trendkiadások mellé bedobtak egy-egy parfümöt, de mióta megszaglásztam a vámpíros parfümöt meg az urban messages-t azóta jó véleménnyel vagyok róluk, az utóbbit meg is vettem *_* Engem legjobban a candys érdekel, d van egy olyan érzésem, hogy hasonlítani fog az Aqoulina Pink Sugar-hoz.. :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, a vámpíros nekem is egészen tetszett, az tényleg finom volt.:) Az Urban messages-t is biztosan megszimatoltam, de arra nem emlékszem annyira.

    A cukorkásról nekem is egyből a Pink Sugar ugrott be, de az illatjegyek alapján talán mégsem lesz teljesen olyan.:)

    VálaszTörlés
  3. Nehéz így illatelemek alapján megmondani, hogy milyen lesz ez a sok jó minden együtt, de én teljesen beleszerettem ezekbe a parfümökbe így első látásra. Mind kell! Najó legjobban a Like A First Day In Spring és a Like A Girls' Night Out tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Állati jók! Parfümmániám (is) van, úgyhogy tuti megnézem őket! Legjobban talál a Like A First Day In Spring, Girls' Night Out, New Love.... ah mindegyik kell! Mikor jönnek ki?

    VálaszTörlés
  5. Magyaroszágra persze :) És ezeket az infókat honna szerzed?

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Ezeket a termékeket hol gyártják, honnan az alapanyag?

    VálaszTörlés