Palmolive Thermal Spa Thermal Fresh tusfürdö

12:16 Varjúlány 3 Comments



Nemrégiben végiggondoltam, hogy melyek is a kedvenc testápolási termékeim, és arra jutottam, hogy a tusfürdőket bár váltogatni szoktam, de mégis, időről-időre visszatérek a Palmolive kencéihez, ezek közül is a Thermal spa termékcsaládhoz és a cseresznyevirágos verzióhoz.
Most a türkiz Thermal spa-ról, a fresh verzióról szeretném megosztani a gondolataimat veletek.:) 


A csomagolásával elégedett vagyok, nem a külseje hoz lázba, de szerintem nem is a világ legrondábbja azért.:) Sőt, még praktikus is, mert kézre áll, még soha nem ejtettem le, és ez higgyétek el, tőlem nagy szó.:) A kupakja jól zár, ugyanakkor viszonylag könnyen nyílik... nem tudok rosszat mondani róla.





Az állagát én kissé gélszerűnek, kocsonyásnak érzem, nem túl folyós, de nem is krémes, én kifejezetten szeretem. Engem valamiért az illata a tengerre emlékeztet, zöld, friss és tiszta és... nyamm. Viszont nem túl tartós, használat közben érzem, de utána már nem, ez kinek előny, kinek hátrány, számomra pozitívum, mert így nem keveredik a parfümömmel. 
Nem hidratál, de nem is szárít, az én bőröm igényel mellette némi kis plusz kényeztetést, de a száraz típusba tartozom, úgyhogy ezt nem irthatom a rovására.
A habzását jónak mondanám, sokkal jobb, mint például a Balea Young cukorfalat tusfurdőnek, emiatt nem is fogyna olyan gyorsan, ha nem szeretném annyira kenegetni.:)


Összefoglalva: Kifejezetten jónak tartom ezt a tusfürdőt, finom illat, a csomagolás is rendben, a hatásával sincs gondom, nekem ettől nem kell több. Ha szeretnétek kipróbálni valami üde, frissítő dolgot a zuhany alatt, akkor feltétlen nézzétek meg a Thermal spa családot.:)

3 megjegyzés:

  1. Pont most fürdéskor olvastam át az összetevőit, hát rettenetes dolgokat raknak bele mit ne mondjak :S

    VálaszTörlés
  2. Én ennek a sötét kék verzióját szeretem. Nem tudom az milyen, én radírozósnak hívom. :D De ezt is használtam már, és tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, azt is nagyon szeretem!:)
    Finom az illata annak is, és tényleg radíroz.:)

    VálaszTörlés