N.Y.C. Liquid Lipshine szájfények

14:31 Varjúlány 4 Comments


(580; Rivington Rose, 577; Pink Cosmo, 589; Rockefeller Red)


Pár hónapja írtam már erről a szájfénycsaládról egy bejegyzést, de akkor is említettem, hogy ha úgy adódik, beszerzek még egy-két árnyalatot.:) Nos, ez meg is történt, és arra gondoltam, hogy akkor már be is mutatom őket.

A véleményemet most nem húznám nagyon, csak a lényeget írom le, mert tulajdonképpen megegyezik a korábbival.:)




A csomagolásától még mindig nem vagyok elragadtatva, bár a kissé laposabb forma kifejezetten tetszik. Viszont a feliratok idővel nagyon megkopnak, és... nem is tudom, számomra ez olyan illúzióromboló. A funkciójával azonban nincs gondom, jól záródik, bátran bedobom a táskámba.




Az applikátora viszonylag hosszú, de elkeskenyedő, szépen rá lehet fektetni az ajkakra, ennek ellenére nem a kedvencem, én jobban szeretem a hagyományosakat, de igazából ezt is gond nélkül használom.





(577; Pink Cosmo, 580; Rivington Rose, 589; Rockefeller Red)


A Pink Cosmo egy csodaszép már-már áttetsző barackos rózsaszín telis-tele zöld, ezüst, pink, piros csillámdarabkákkal, nekem nagyon tetszik, csak sajnos nem igazán áll jól, túl világos, viszont szőkéknek és főleg vöröseknek remek választás lehet.
A Rivington Rose erős színén bevallom, meglepődtem, a tubus alapján egy visszafogottabb, enyhébb árnyalatra számítottam, de sebaj, így még jobb.:) Picit lilás, picit barnás, de alapvetően pirosas... engem egyaránt emlékeztet borra és a paradicsomra.
Amilyen pozitív meglepetés volt ez, legalább akkora csalódást okozott a Rockefeller Red.... a nyomában sincs a tubuson keresztül látható színnek.:( Mondjuk épp ez is elkenegethető, de én egy szép pirosat akartam, ahhoz képest ez egy rózsaszín, de még abból is egy enyhébb változat.

Az illatuk isteni vajkaramellás, elég erős, én még a felkenés után jóval is érzem, azok számára, akik nem szeretik az édes illatokat, könnyen zavaró lehet. Az állagukat elég ragadósnak, ennek ellenére szerintem nem kényelmetlen a viselete, igaz, engem ez soha nem is zavar.:)
A tartósságát átlagosnak mondanám, bár nem folyik, nem tűnik el nyom nélkül, mint néhány szájfény, de azért nem is lerobbanthatatlan, ivás és evés után pótolni kell.


Összefoglalva: Elég vegyesek az érzéseim ezekkel a szájfényekkel kapcsolatban,  az illatukat továbbra is imádom, az állagukkal, tartósságukkal sincs gondom, ilyen áron még a csomagolás esztétikai hibáit is elnézem, de sajnos most kicsit a színekben is csalódtam. Bár a Pink Cosmo vitathatatlanul csodaszép, úgy sajnálom, hogy nem igazán mutat rajtam. A Rivington Rose-zal sincs gondom, sőt, a várakozásaimon felül teljesített, viszont pont az, amit a legjobban vártam -a Rockefeller Red- nem az igazi.

4 megjegyzés:

  1. :))) Pont tegnap vásároltam újra a Pink Cosmot. Én is meg vagyok vele elégedve, sőt sztm, meg mások szerint is jól áll a színe, pedig barna hajú-szemű vagyok. (Na jó, világosabb, enyhén szőkes barna pici vöröses fénnyel...)
    A ragacsosság nálunk csak a drágámat zavarja. :D Engem nem.

    VálaszTörlés
  2. Igazából szerintem a Pink Cosmo mindenkinek szuperül áll, kivétel az én típusom.:) A ragacsossággal nekem sincs gondom, nagyon szeretem a szájfényeket, szóval... már hozzászoktam.:)

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem egy szájfényem van a NYC-tól, de nem nagy szám :( , a legjobban a Manhattan szájfényekért vagyok oda, ha van akció akkor szoktam beszerezni őket :D . Az essence se rossz :) .

    VálaszTörlés
  4. Thündérke: Úgy látszik, szájfényekből nem ugyan az válik be nekünk.:)
    Én pont a Manhattan kencéit nem szeretem, igaz, csak egyet próbáltam, de... nem érzem a legjobbnak sajnos.:/

    VálaszTörlés