Rockefeller Red

14:18 Varjúlány 3 Comments



A minap -szokás szerint- megint rohantam, de annyi időm éppen volt, hogy az egyszerű kis sminkemet lefotózzam. Tényleg semmi különös, de azért szeretném megmutatni.:)

A szememre csak a legújabb kedvencemből, a L'Oréal Color Infaillible szemfestékéből ütögettem egy keveset, majd jöhetett a szokásos szemceruza-szempillaspirál kombináció.
A számon egy új, pirosnak ígérkező szájfényt próbáltam ki, sajnos közel sem lett olyan hatása, mint vártam, de erről majd írok részletesebben a tesztjében.:)
Az arcomra csak egy csöppnyi highlightert és krémes pirosítót tettem.:)






Arc:
Maybelline Dream Satin alapozó (010; Ivory)
Essence Vampire's Love Shimmer Powder
E.L.F. Studio krémpirosító (Seductress)

Szem:
Catrice szemhéjalapozó
L'Oréal Color Infaillibe szemhéjpúder (002; Hourglass Beige)
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillaspirál

Száj:
N.Y.C. Liquid Lipshine szájfény (589; Rockefeller Red)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van a szájfénynek. És az egész smink könnyed, kellemes:-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jól áll, a szájfény nagyon szép, röülök az ilyen természetes sminkeknek :)

    http://bubbiful.blogspot.com/

    VálaszTörlés