Got2B hajfényspray

11:27 Varjúlány 1 Comments



Jó ideig mellőzöttként porosodott ez a kence a fürdőszobapolcomon, egyszerűen elfeledkeztem róla - pedig korábban már elégedetten elhasználtam belőle egy flakonnyit-, mostanában viszont újra felfedeztem, és arra gondoltam, akkor már írok is róla.:)

Bevallom, ugyan fényesebb hajat ígérő sampont és balzsamot használtam már korábban -amiknek túl nagy hatása nem volt sajnos-  de kifejezetten hajfényt nem sokat próbáltam eddig, pedig az én sötét bozontomra nem ártana. Főleg akkor szembesülök ezzel, amikor képeket nézegetek magamról... nem elég, hogy láthatóan durva a hajam, de gyakran még fénytelen is, ez pedig nem a legjobb kombináció az én majdnem fekete hajszínemmel.


A kiszerelése nekem nagyon tetszik, fújós, ráadásul a pumpa le is csavarható az üvegről. A kupakja is jól zár, még ez az élénk pink szín is tetszik, nem is tartom túl gyengének, sőt, előfordult már, hogy a csempén landolt, de semmi baja nem esett szerencsére, úgyhogy a csomagolásával én teljesen elégedett vagyok.

Maga a termék vízszerűen folyós, teljesen átlátszó, az illata viszont meglehetősen intenzív, és azt hiszem, megosztó. Nekem nagyon tetszik, egyértelműen sárgadinnyére emlékeztet, régebben főleg nyáron imádtam használni emiatt, Anyukámat viszont erjedt gyümölcsökre emlékezteti, fújkálás után mindig megjegyzi, hogy szerinte kellemetlen. Ezt mindenképp vegyétek számításba, mielőtt esetleg beszereznétek belőle.

A hatásával én teljesen elégedett vagyok, emlékszem, mielőtt először használtam, nagyon tartottam tőle, hogy túl művi lesz, esetleg csillámokat varázsol majd a frizurámba, de erről szerencsére szó sincs. Azt vettem észre, hogy nagyban függ a fénytől, hogy milyen, mennyire észrevehető a hatása, lámpánál, borultabb időben csak egy enyhe, egészséges kis ragyogást ad, éppen annyit, hogy ne tűnjön fakó szürkének a hajam, napfényben viszont gyönyörűen csillog tőle a frizurám, de egyáltalán nem sok még akkor sem.

Az én hajam borzasztó dús, ezért négy-öt fújásnyit szoktam használni belőle, de azt hiszem, a többségnek bőven elég lenne ettől kevesebb is.:) A flakon 200 ml-nyi folyadékot tartalmaz, talán ez nem tűnik soknak, de emlékszem, nekem az első üveg fél évnél jóval tovább kitartott.

Ami még félelmem volt vele kapcsolatban, az az, hogy én vasalom a hajam, és ezt már a kész frizurára kell szórni... nos, azt hittem, majd jól begöndörödik tőle a hajam... szerencsére nem így lett.:) Nedves, így valamennyire nyilván hatással lesz erre is, de én csak minimálisan vettem észre, pedig az én fürtjeim az első adandó alkalommal összegubancolódnak.


Összefoglalva: Ha hajfényt kerestek, én bátran ajánlom nektek ezt a terméket, szerintem sokkal hatásosabb, mint egy fényt ígérő sampon, és nem is kell belőle sok.:) Negatív hatását, tulajdonságát nem tudok mondani, egyedül talán az illata az, ami lehet, hogy sokaknak nem tetszene, emiatt érdemes kicsit óvatosabbnak lenni vele, de én nagyon elégedett vagyok ezzel a kencével.


Ti használtok valamilyen hajfényt?:)

1 megjegyzés:

  1. És ez a termék zsírosítja a hajad? Régebben én is kipróbáltam egy fajtát, de azzal másnapra olyan zsíros volt a hajam, hogy csuda! :D

    VálaszTörlés