Lancome Trésor Midnight Rose

3:58 Varjúlány 1 Comments




Nincs még egy illat, amivel olyan rapszodikus lenne a viszonyom, mint a Midnight Rose-zal, várakozásból alakult át a kettőnk kapcsolata utálattá, majd imádattá.... mindezt próbálom most egy bejegyzésbe belesűríteni.:)


Már az őszi és téli parfümújdonságokat felsorakoztató posztban is ejtettem pár szót arról, hogy mennyire vártam a Lancome új illatát. Általában minden kreációját szeretem ennek a háznak, van bennük valami különleges, megfoghatatlanul elegáns... de mégis, eddig egyiket se éreztem igazán hozzám illőnek.:)

Aztán jött a Trésor új, fiatalosabb verziója, a kampányképek, a reklámfilm... teljesen elvarázsolt. Hatalmas várakozásokkal nyúltam először a teszter után, kifújtam, és.... csalódás. Rózsa.
Tudni kell rólam, hogy a rózsa nem tartozik a kedvenc összetevőim közé, bár mostanában már kezek megbarátkozni vele, rájöttem, hogy csak azon múlik, tetszik-e az orromnak, hogy milyen illatjegyekkel párosítják.

Az első kísérlet után lemondtam erről a parfümről, majd karácsonyra Anyukám kapott egy ajándékcsomagot... de ő sem volt oda az illatáért. Felajánlotta, hogy használgassam, mert ő úgysem fogja, de én a korábbi negatív tapasztalat után elutasítottam, így a szekrény mélyére került.
Ott is maradt, mígnem én a múlt hónap elején keresgéltem, rábukkantam, megcsapott az illata.... és megtörtént, szerelembe estem.:)

Az üvege szerintem gyönyörű, a Trésor In Love is nagyon tetszik, de ez a lilás-bordós verzió talán még közelebb áll hozzám.
Az illat nagyon intenzív és karakteres, nagyon nagy a "hatósugara", emiatt könnyen túlzásba lehet vinni a használatát, nem árt csínján bánni vele.
A tartósságát sem mondanám rossznak egyébként, bár rajtam nem is rekorder.:)

Egy alapjaiban véve édes illatról van szó, de egyáltalán nem fojtós, köszönhetően a ribizli fanyarságának -amiért most annyira rajongok- és... igen, annak, amit általában nem szeretek: a rózsa karcosságának.
A kifújás után robbannak a bogyósgyümölcsös jegyek, főként a málna, de már ekkor is szépen elődomborodik a ribizli, és a rózsa is fel-felbukkan. Én úgy érzem, hogy ez a három jegy a meghatározó, végig ezek "játszadoznak" egymással, a többit -vaníliát, jázmint, rózsaborsot stb.-t- csak amolyan kiegészítőként vélem felfedezni.
Ez a játék egyébként nagyon izgalmassá, érdekessé teszi a parfümöt, én mindig kicsit másnak érzem, attól függően, hogy a három közül melyik jegy a domináns éppen.

Számomra ez az illat egyértelműen "kiöltözős", magassarkúhoz, selyemblúzhoz dukál, ugyanakkor van benne valami fiatalos, lendületes, játékos. Emiatt egyaránt el tudom képzelni egy húszas éveiben járó, de elegánsabban öltözködő lányon, és egy fiatalos harmincason is. Azt gondolom, hogy nem csak a zseniális reklámkampánya miatt oly népszerű ez a parfüm, hanem ezért is, mert nagyon sokmindenkinek jól állhat.:)


Még nem tudom, hogy alakul a viszonyom ezzel az illattal a jövőben, épp úgy el tudom képzelni azt, hogy megutálom, mint azt, hogy az utolsó cseppjéig elhasználom, de az biztos, hogy idén tavasszal lobog köztünk a szerelem.



1 megjegyzés:

  1. Egész márciusban én is pontosan ezt éreztem... el sem tudtam képzelni, hogy mást fújjak magamra.:)

    VálaszTörlés