Májusi Joy

6:00 Varjúlány 2 Comments



Holnap indulnak a Glamour-napok, de máris a láthatáron a következő kedvezményes hétvége a Joy magazin jóvoltából.:)
Sajnos a Douglas legnagyobb bánatomra ebben az akcióban sem vesz részt, a Müller ellenben igen, ami valamelyest kompenzál, de... tudom, hogy sokaknak nincs a közelében, és én valahogy jobban is szeretem az előbbit.

Na, de nézzük, hogy -többek között- hová kapunk kupont:
Adidas, C&A, Camaieu, Humanic, Libri, Marionnaud, Marks&Spencer, Müller, Reno, Replay, Springfield, Tally Weijl, Triumph, Women' Secret.
Az újságban található szelvényeket május 11. és 13. között van lehetőségünk felhasználni.

Én különösebben most nem tervezek semmit beszerezni, persze addig még van majdnem egy hónap, lehet, hogy mégis hazajön velem ez-az.:)


Ti ki szoktátok használni a kedvezményes hétvégéket?:)

2 megjegyzés:

  1. Hú, általában pont ilyenkor nem találok semmit :D na meg a tömegtől herótom van :S

    VálaszTörlés
  2. Én általában előre ki szoktam gondolni, hogy mit szeretnék beszerezni, így könnyebb dolgom van, de a tömeget én se szívlelem, bár nálunk, vidéken nem annyira vészes.:)

    VálaszTörlés