Nyár van, nyár...

12:02 Varjúlány 4 Comments



Eredetileg úgy terveztem, hogy ma egy sötét füstös sminkről dobok össze egy step by stepet, de aztán kinéztem az ablakon, és valami máshoz kaptam kedvet.


Ez megint nem egy hiperszuper alkotás, csak egy gyors, könnyed kis nyári smink. Az egész szemhéjamra felvittem a legújabb krémes festékemet, majd fogtam egy mélyzöld ceruzát -talán jobb lett volna egy csillámmentes verzió, de olyanom még nincs-, és azzal húztam egy viszonylag vastag vonalat a pilláim tövébe. Ezt egy picit elmaszatoltam, utána pedig egy fekete zselés tust használtam a vízvonalamra. Jöhetett a szempillaspirál, és ezzel el is készültem a szememmel.
Az arcomra most kivételesen egy csöppnyi bronzosítót tettem, ilyen nagyjából szökőévente egyszer fordul elő velem, mindig attól tartok, hogy túl mesterkélt lesz a hullasápadt bőrömön, de... most kedvet kaptam hozzá. Hogy oldjam picit, egy barackosabb pirosítóval is kiegészítettem. Ezután még némi highlightert is előkaptam, de lényegében csak a belső szemzugban használtam.
A számra elsőként ajakápoló került, abba ütögettem egy bronzos-rezes rúzst.





Arc:
Missha Signature BB krém (21)
N.Y.C. Smooth Skin Loose Face Powder (741A; Translucent)
Essence Sun Club All Over Shimmer bronzosító (01; Ibiza Sun)
Catrice Defining Duo Blush (020; Peach Sorbet)
Essence Shimmer Powder (01; Prettylicious)

Szem:
Mac Paint Pot (Bare Study)
Essence Long Lasting szemceruza (12; I Have A Green)
Essence zselés tus (01; Midnight In Paris)
Lancome Hypnose Doll Eyes szempillaspirál

Száj:
Paul Frank sültfagyis Lip Smacker
Catrice Ultimate Shine rúzs (100; Fall-ing Leaves)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! meg fogom valósítani én is, hétvégén tesó ballagása, lelkemre kötötte, hogy legyek szép ;)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, köszönöm.:)
    Biztos nagyon szép leszel.:)

    VálaszTörlés
  3. csinos! :)
    XoXo
    Fanny
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés