Tippek-trükkök#3 - Száraz, érzékeny a böröd?

11:11 Varjúlány 6 Comments

Hiperszáraz a bőröd? Érzékeny is? Esetleg allergiás vagy? Próbáld ki a gyógyszertári mosakodókenőcsöt!






Teljes, hivatalos neve az Unguentum hydrophilicum nonionicum, tégelyes és tubusos változatban kapható igen kedvező áron gyógyszertárakban és bioboltokban.
Egy elég nehéz állagú, nem túl könnyen eloszlatható krémről van szó, mely remekül működik száraz bőrön, vízzel hígítva akár tusfürdőként, önmagában testápolóként, de arclemosóként, krémként is, sőt -bár ezt én még nem próbáltam-,  többektől hallottam, hogy sminklemosóként is szuperül teljesít.


Ha jól tudom, gyakran ajánlják ekcémával és egyéb bőrproblémával küszködőknek is, sőt, mivel legjobb tudomásom szerint illatanyagmentes, ezért az allergiásak, érzékeny bőrűek is bátran kipróbálhatják.:)

6 megjegyzés:

  1. Ezt nem is hallottam eddig, h testápolóként, krémként használható.
    Én is ezt használom fürdésnél, mivel érzékeny, allergiára hajlamos bőröm van. :(

    Én testápolót külön kaptam, felírták receptre.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a mosakodókenőcsöt a kisfiamnak írta fel a gyerekdoki, mert nagyon száraz, ekcémára hajlamos bőre van. A fürdéshez, fürdővízbe használtuk, mégpedig úgy, hogy egy fél bögre vízbe nyomtam egy kis krémet, mikróban megmelegítettem kicsit. Amikor a krém "elolvadt", teljesen olyan lett a víz, mintha tej lenne, és ezt öntöttem a fürdővízbe. Nagyon jó volt, egyáltalán nem száradt a kicsi fiam bőre, pedig jó sokáig szeret pancsolni:-)

    VálaszTörlés
  3. Ó, ez a mikrós megoldás nagyon jól hangzik, mindenképp ki fogom próbálni, mert a legnagyobb gondom vele az, hogy nehéz eloszlatni, de akkor ez is kipipálva.:)

    VálaszTörlés
  4. Biztos, hogy kipróbálom :)

    Lili

    VálaszTörlés