Pirosító szemhéjpúderként? Miért is ne!

11:31 Varjúlány 6 Comments



Bevallom, soha nem voltam az a rózsaszín szemhéjpúderes típus, nem is emlékszem, hogy valaha használtam volta ilyesmit a szememre, de mikor beszereztem az Essence limitált kiadásának pirosítóját, eszembe jutott valami, és muszáj volt kipróbálni.




Konkrétan az ugrott be, hogy ezt a szép aranyfényű festéket miért ne lehetne a szemhéjon is használni?
Ilyesmivel még nem kísérleteztem, ezért kissé félve fogtam hozzá, minden lépést alaposan átgondoltam.:)

1.Úgy kalkuláltam, hogy mivel ez mégiscsak egy pirosító, és nem is extrapigmentált, ezért kell alá egy erős alap, ezzel kezdtem az egészet. 
2.Majd applikátorral (!) felsimogattam az egész mozgó szemhéjamra a színt, picit építgetve. Azért döntöttem az applikátor mellett, mert egyrészt azzal szerintem könnyebb intenzíven felvinni egy színt, másrészt féltem, hogy ecsettel nagyon sok hullana az arcomra. 
3. Ezután előkaptam az egyik kedvenc minipalettámat, és abból egy krémes arany szemfestéket használtam a belső szemzugtól kifelé, picit beledolgozva a rózsaszín porba.
4. Utána még gyorsan átszaladtam a széleken egy matt bőrszínnel, és jöhetett a szokásos szemceruza-szempillaspirál kombináció.:)

A pofimra szintén a Marble Mania pirosítóból került, úgy gondoltam, ezzel nem nyúlhatok nagyon mellé, a számra pedig egy hasonló árnyalatú, enyhén aranyfényű rózsaszín szájfényt tettem.






Arc:
Maybelline Dream Satin alapozó (010; Ivory)
Essence Marble Mania pirosító

Szem:
BeYu szemhéjalapozó
Essence Marble Mania pirosító
L'Oréal Quad Pro paletta (331; Golden Plum) arany krémes festéke
Catrice mono szemhéjpúder (090; Bring Me Frosted Cake)
Essence Long Lasting szemceruza (01; Black Fever)
L'Oréal Lash Architect 4D szempillapirál

Száj:
Avon 24K szájfény (Golden Peach)


Ti próbáltatok már pirosítót használni a szemhéjatokon?:)

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép lett!:)) Én még nem próbáltam, de ezek után tervben van.:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, kedvesek vagytok.:)

    VálaszTörlés
  3. En szemhejpudert szoktam hasznalni pirositonak:Essence- Shrimp me up.
    Miert ne?:)

    VálaszTörlés
  4. Én is szoktam használni , pirosítónak szemhéjfestéket, és szemhéjfestéknek pirosítót is :) .

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett az egész smink,ahogy van :) Ezt a kombinációt még nem próbáltam, én a szájfényemet szoktam pirosítónak használni.

    VálaszTörlés
  6. Hüm... pirosítóként használható rózsaszínesebb/barackos szemhéjpúderem nincs, de lilás viszont igen, legközelebb lehet, hogy azt vetem be az arcomon.:)

    Én egyébként még rúzst szoktam krémes pirosítóként kenegetni, akár por állagú alá is, alapként.;)

    VálaszTörlés