Paul Frank sültfagyis Lip Smacker

4:16 Varjúlány 0 Comments



Többször is írtam már tesztbejegyzések elején, hogy nagyon régóta szeretném az adott termékről megosztani veletek a véleményem... nos, erre az ajakápolóra ez fokozottan igaz.:)
Jó ideig hidegen hagytak a Lip Smackerek, tudtam, hogy nagyon népszerűek és az üdítőitalos verziókat sokan szeretik, de engem nem hoztak lázba. Aztán kíváncsiságból megnézegettem a Paul Frank kiadás darabjait, és egy stickes és egy tégelyes verzió illatába is sikerült teljesen beleszeretnem.


  


A tégely szerintem nagyon cuki -bár talán a másik két kapható verzió még aranyosabb-,  nekem kifejezetten tetszik ez a kék-barna párosítás. Jól záródik, strapabírónak tűnik és az is -már sikerült többször leejtenem, és még semmi baja szerencsére-, viszont én annyira nem rajongok a "belenyúlkálós" dolgokért, ez ebben az esetben is negatívum számomra.




Bevallom, én még soha nem kóstoltam sült fagyit, így sejtésem sincs, milyen íze és illata lehet, de ennek az ajakbalzsamnak az illata nagyon-nagyon kellemes. Én leginkább kávésnak mondanám, de kissé kakaós és csokis is talán. Nem csak akkor érzem, ha egészen beleszimatolok, ahogy kinyitom az üvegcsét, azonnal mindent körülleng.
Az állaga elég sűrű, kemény, de ahogy hozzáérek, megolvad kissé, így könnyű felkenni. A számon picit ragadós, de nekem ezzel nincs gondom.:)
Színe nincs -ami azt hiszem, ebben az esetben jó is-, csak fényt ad, de azt is minimális mértékben.
A hatásával nem vagyok maradéktalanul elégedett, a nyomában sincs a kedvenc ajakápolómnak, a Garnier Velvetnek ebben a tekintetben, ezt jóval többet kell kenegetnem, de igazság szerint nem is az ápoló hatása miatt szereztem be, így nem csalódtam.:) Viszont... ha gyorssegélyre van szükségetek, akkor ez nagyon kevés lesz rá, bármennyire is szeretem, ez tagadhatatlan.


Összefoglalva: A tégelyes kiszerelésért nem vagyok oda, de egyéb gondom nincs a külsejével. Az illata szuper, ez a legjobb tulajdonsága, a hidratáló hatása viszont lehetne jobb is, ha egy nagyon hatékony ajakápolót kerestek, nem ez a legjobb választás. Nem tökéletes termék, de... én ennek ellenére megszerettem.:)

0 megjegyzés: