Glamour-napi vásárfia

12:04 Varjúlány 5 Comments

Én már tegnap letudtam a Glamour-napokat, úgy indultam útnak, hogy csak egy parfümöt szeretnék, de aztán persze elcsábultam másra is.:)



Már nagyon régóta szerettem volna választani magamnak egy "igazi", komolyabb parfümöt, ősz óta keresgéltem, hogy melyik legyen az, de még az utolsó pillanatban is több jelöltem volt.
A végső esélyesek között maradt két Chloé, a Love eau intense és a sima Chloé eau de parfum intense, valamint a egy másik Guerlain, a Shalimar parfum initial. Az utóbbi minden szippantás után jobban és jobban tetszik, nagyon-nagyon "én", de aztán végül mégis kizártam, mert most inkább egy finom, tavaszias illatot szerettem volna, de biztos vagyok benne, hogy egyszer az is haza fog jönni velem.

Végül a My insolence mellett döntöttem, mert tavaszra és nyárra nem tudok jobbat elképzelni ettől a könnyed, bájos parfümtől. Mindenképp szeretnék majd bővebben is írni róla.:)





A parfümvadászat után szétnéztem a Camaieu-ben, itt több holmit is felpróbáltam, de a ruhaneműk közül végül csak ezt a világos hosszú ujjú felsőt hoztam el, újabban odavagyok az ejtett nyakért.:)



A pénztárnál ajánlotta az eladólány ezt a bizsut a felsőhöz, általában ilyenkor gyorsan el szoktam utasítani a dolgot, még mielőtt elcsábulnék, de most nem tettem, mert nagyon megtetszett ez a kis szépség, és az ára se volt vészes.:)




Majd benéztem a New Yorkerbe is, rengeteg csodaszép dolgot láttam, általában nem tetszenek a holmijaik, de most... huh, ha tehetitek, nézzetek szét!
Innen egy vékonyabb fekete felsőcskét választottam,  sokáig nem voltam oda a feketéért, de mostanában egyre szívesebben hordom.:)




Nem csak a ruhák, a kiegészítők is nagyon tetszettek itt, szinte mindent haza tudtam volna hozni. Ezt a mentás-türkizes virágot végképp nem tudtam otthagyni, rengeteg ötletem van, hogy mire rakhatnám fel.:) 




Végül még egy, kissé talán feleslegesnek tűnő dolgot szereztem be a New Yorkerben, ezt a fehér szalmakalapot. Igazság szerint nagyon régóta kacsingattam már az ilyen darabok felé, de mindig lebeszéltem magam róluk azzal, hogy úgyse hordanám.... nos, ezt biztosan fogom.:) Ma már fel is dobtam, ebben futottam végig a városon, és imádom!




Nagy meglepetésemre a Bijou Brigitte is tartott 20%-es akciót, ennek nagyon megörültem, mert már ezer éve kinéztem ezt a nyakláncot, csak mindig sokalltam az árát... Még most is hezitáltam kicsit, de Anyukám végül rábeszélt.:) 


Huh... "kicsit" túlteljesítettem a tervet, de most úgy érzem, jól tettem, hogy nem hagytam az üzletben ezek közül semmit, mert egytől-egyig mindet nagyon megszerettem.:)


Ti vettetek mostanában valamit?:)


5 megjegyzés:

  1. Én is beszereztem egy-két dolgot ma, csak már nincs erőm megírni róla a beszámolót :) egyébként én is azon lepődtem meg hogy a New yorkerben most tényleg nagyon jó cuccok voltak :)
    Ezt az utolsó nyakláncot tényleg kár lett volna otthagyni :)

    VálaszTörlés
  2. a szalmakalap nem felesleges,én imádok minden évszakban kalapozni, jól tetted,hogy megvetted:) Bijou Brigitte-s nyaklánc annyira meseszép,hogy percekig bámultam, valamiért az inkák jutnak róla eszembe.

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó dolgokat vettél,tényleg gyönyörű az utolsó nyaklánc :)

    VálaszTörlés
  4. Az utolsó nyaklánc csodaszép! :O
    Én ruhát nem vettem most egyáltalán, a Müllerben viszont beszereztem 2 régóta vágyott Rimmel rúzst és két Max Factor lakkot. Egy hónap múlva Joy-napok. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagy magabiztosan elindultam, hogy akkor most mindenfelet veszek, de persze ahova kuponok szoltak, nem talaltam semmit. A promodban vettem egy ruhat, de inkabb visszaviszem, ezenkivul elszortam egy csomo penzt a rossmannban, es a bershkaban. Biztos minden lany ismeri ezt az erzest: annyi csodas holmit vettem, de lelkiismeretfurdalasom van, mert elszortam egy vagyont :( :D
    Egyebkent gondolkozom, hogy en is inditok egy blogot. Az elmult ket hetem abbol allt ki, hogy mindenfele beauty es fashionblogot olvastam, es posztokat gyartottam a fejemben :D
    Kriszti

    VálaszTörlés