Rimmel Lasting Finish By Kate Moss rúzs

4:44 Varjúlány 0 Comments

Rimmel Lasting Finish By Kate (05)


Jó ideig vadásztam a Kate Moss rúzsokra, már fel is adtam a reményt, hogy ráakadok a városunkban, erre pár hete a Rimmel állványon felfedeztem őket. Én korábban úgy tudtam, hogy ezek limitált árnyalatok, de nem hinném, hogy így van, mert akkor mégsem raknák be fixen a polcra a többi közé 
Nagyon remélem, hogy tényleg így van, mert bár eddig csak a 05-ős jött haza velem, van még egy-két szín, ami tetszik. 




A csomagolással nagyon elégedett vagyok, bár egy hajszálnyival nekem mégis jobban tetszik a Catrice rúzsok külseje. 
Matt fekete műanyag, egy cuki Kate aláírás díszíti a kupakot, ami egyébként jól záródik, és az egész... "egyben van", sőt a ferdére vágott tető nagyon is jó szerintem.:)




Elég intenzív illata van, gyümölcsös, pontosan olyan, mint a Miss Sporty rúzsoké. Azt hiszem, a többségnek tetszene, mert kellemes, viszont... én nem vagyok oda érte. Szerencsére csak felvitel közben érződik.:)

Az állaga szerintem szuper, inkább keményebb, mint krémes, de ennek ellenére nem nehéz eloszlatni, és nagyon, nagyon, nagyon pigmentált. Fénye nem sok van, de nem is matt teljesen, ha más hatást szeretnénk elérni, jöhet rá egy kis szájfény.:)
Nem szárít, viszont nem is hidratál, ajakápolóba én mégsem szívesen ütögetném bele, mert imádom ezt a színt, még egyszer se vitt rá a lélek, hogy tompítsam.:) Szerintem nagyon különleges, a tokjában még egy fáradtabb rózsaszínnek tűnik, felkenve viszont egy vibráló, már-már pirosas pink, csak az a kár, hogy fantázianeve nincs.

Sminkben itt találkozhattatok vele. 

Összességében:  Csak egy morzsányi választja el attól, hogy a kedvenc rúzsom legyen, nem tudok semmibe belekötni komolyabban, egyedül talán az illata az, ami nem a szívem csücske, de tudom, hogy a többség szeretné még ezt is. Igényes csomagolás, kellemes állag, szép és pigmentált színek... kell ennél több?:)

0 megjegyzés: