Bourjois újdonságok

23:30 Varjúlány 0 Comments


A Bourjois most úgy érzem, kevésbé készült a tavaszra, mint a legtöbb márka, de azért ők is előálltak egy-két újdonsággal.

Mindjárt jön egy érdekes, Fan-tastic Volume névre keresztelt szempillaspirál, a tubusa nagyon különleges, és első pillantásra a keféje is tetszik.




45 Blue remix

46 Bleu néon

42 Gris tecktonik

41 Black Party
 
53 Morning Lime

52 Disco Ball

50 Loving Green

49 Crazy About Brown

48 Atomic Black


47 Purple Night

Új ceruzák is érkeznek a kínálatba, a színek egész izgalmasak, de most ezek mégsem hoztak lázba.

17

A szemeknél maradva: egy új egyrészes púder is jön, én a babakékért nem vagyok oda a szemeken, bár ez kifejezetten szépnek tűnik.

41 Healthy Mix

A márka pirosítóit nagyon szeretem, ebből is jön egy új, a képen csodás ez a szín, remélem, élőben is ilyen lesz.

19 Corail en Vogue

A nemrégiben polcokra került rúzsvonal is bővül egy taggal, nyárra jó választás lehet ez a korallos barack.:) 

21 Sunny Sunday

 A lakkok egy sárgával gyarapodnak, van már hasonlóm, ez engem most nem fogott meg. 


Éss. a Bourjois körömmatricákkal is előrukkol! Én még nem próbáltam ilyesmit, nem is hinném, hogy az övékkel kezdek, de azért kíváncsi vagyok rá.


A (még) extrább vizekre evezve: díszítőkövek is jönnek.




És végül tetoválások is jönnek, egyből négy variáció. Nem vagyok a tetoválások híve, így ezek engem most nem hoztak lázba.


Mit szóltok az újdonságokhoz?:)

*Ez egy ütemezett bejegyzés, nem biztos, 
hogy rögtön fogok tudni válaszolni a hozzászólásokra.

0 megjegyzés: