DIY adventures - Valentin nap

10:11 Varjúlány 0 Comments


Sajnálom. Annyira sajnálom és szégyellem magam. Sajnos erre az alkalomra nem sikerült elkészülnöm.

A Valentin-nap nem tartozik a kedvenc ünnepeim közé, így húztam-halasztottam a dolgot, mígnem tegnap este elkezdtem nézelődni az interneten. Én ha már ilyesmit csinálok, jobban szeretem, ha az ötlet is az enyém, de most nem éreztem magam túl fantáziadúsnak...
Némi bogarászás után rá is akadtam erre a Pinteresten:



Jópofának találtam, plusz úgy gondoltam, ennél az alapanyagokkal sem lehet gond, viszont... nincs ezen mit szépíteni, elszúrtam.
A probléma ott kezdődött, hogy azt gondoltam, a fakockákat majd helyettesítem én házi, kartonból készültekkel... Igen ám, csak nem lettek valami szépek, az élek nem egyenesek stb. Ekkor azt gondoltam, még menthető a helyzet, de aztán a szívmintát is elrontottam, és már délután volt, nem volt időm újabba belekezdeni.
Tényleg nagyon sajnálom, igyekszem máskor jobb blogger lenni.:(


Hogy ne csak a panaszkodásomból álljon a bejegyzés, linkelek pár ötletet, amit tegnap találtam, szerintem van köztük néhány nagyon édes:














A többiekhez azért mindenképp nézzetek be:

Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)

0 megjegyzés: