Essence Floral Grunge trend edition

9:20 Varjúlány 0 Comments


Nos, Essence-ék háza tájára is elérkezett a tavasz, jön egy új trendkiadás sok korallal, némi mentával és levendulaszínnel, nézzük egyesével őket.:)

A Floral Grunge része egy négyes paletta, a felső két szín kifejezetten tetszik, de azt hiszem, összességében ezt nem nekem találták ki.:)



Kapunk egy gyönyörű pirosítót, ha hazánkban is kapható lesz ez a kiadás, én úgy sejtem, ez lesz a legnépszerűbb darabja, remélem, a minőségével sem lesz gond.:)


A matricás tusvonal itt is visszaköszön, én még mindig nem próbáltam ilyesmit, de talán majd most.:)


Két mini szájfényszett is jön, az egyik természetesebb-korall vonalon mozog, a másikban viszont van két ínyencség, egy levendula és egy menta, az utóbbira nagyon kíváncsi vagyok!


A kiadás egyik legérdekesebb darabja ez a hajszínező púder, nem hinném, hogy én kedvet kapnék hozzá, mindenesetre mint újdonság, tetszik.:)


Még mindig a hajnál maradva, jön egy hajpánt is, én az ilyesmiket általában szeretem, viszont a szegecseket már unom kicsit. 

 

Egy tetoválásszett is a Floral Grunge része, a minták szépek, de én nem vagyok túl nagy híve a tetoválásoknak, még ilyen formában sem.:)




És végül természetesen a lakkok sem maradhatnak el, én nem vagyok a világos-pasztell körmök híve, de azt hiszem, a mentát meg fogom nézni élőben is.:)

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?:)

0 megjegyzés: