Essence Sun Kissed trend edition

1:17 Varjúlány 0 Comments


Az Esssence máris a nyárra hangol ezzel a trendkiadással, és bár én még javában a sötét, téli színekért rajongok, már így, az elején muszáj elmondanom, hogy a Sun Kissed bizony megnyert. Nagyon.




Érkezik három különleges szemhéjfesték, én a képek alapján nagyon hasonlónak tippelem őket a L'Oréal Color Infaillible-jaihoz, ebből azonnal beköltözhetne hozzám az összes szín.


Jön két vízálló szemceruza is, nem vagyok nagy ceruzás, de a kék nagyon jól néz ki!:)


A Sun Kissedhez tartozik két rúzs is, érdekesek, de ezek közel sem dobogtatták meg annyira a szívem, mint a szemhéjfestékek.


Két arcszínezőt is kapunk, nekem főleg a világosabb tetszik, de a másikat is elfogadnám.:)


Nem ússzuk meg, jön egy highlighterszerűség is, azt hiszem, nekem ez túl sötét lesz, de ennek ellenére szimpatikus.




Négy lakk is a kiadás része, szépek-szépek, de én kezdek lemondani az Essence lakkjairól.


Egy fénysprayt is kapunk, ez nem hozott különösebben lázba.


Végül barnító kendők is jönnek, ilyesmit még sosem próbáltam, de most sem érzek késztetést rá.

Nektek hogy tetszik ez a kiadás?:)


0 megjegyzés: