Love's Recipe, nem szeretlek

9:02 Varjúlány 0 Comments


Többször, több helyen is írtam már, hogy sajnos nekem eddig nem váltak be az új Essence lakkok. Igaz, csupán egyet próbáltam, de az akkora csalódás volt, hogy egy időre el is vette a kedvem a kísérletezéstől, viszont azért mégis ott motoszkált a kobakomban a gondolat, hogy mi van, ha csak az az egy árnyalat volt olyan gyengécske...
Aztán jött a kiárusítás, és lecsaptam a Love's Recipe-re ennyit megér alapon.



Az üveg formájával kapcsolatban elég hullámzóak az érzéseim, volt, amikor egyáltalán nem tetszett, máskor egész jópofának gondoltam, mára semleges lett. Nem a szívem csücske, de most legutóbb valahogy könnyebben ment vele a fotózás, mint általában szokott, és ezzel sikerült is lekenyereznie. 
Az ecsete lapított, ez eddig szuper, viszont lekerekített is, amit már annyira nem szeretek, de azt hiszem, ez csak megszokás kérdése.





Már mikor először megláttam, sejtettem, hogy van egy kis kockázat ebben a lakkban, nem csak a minősége, hanem a színe miatt is, mert nekem általában nem illenek a bőrszínemhez az ilyen árnyalatok. Ennek ellenére kíváncsi voltam rá, mert az üvegében nagyon egyszerűnek, ugyanakkor mutatósnak hat. Nos... lehetett volna rosszabb is, de jobb is. Szerintem nem mutat borzalmasan a kezemen, de igazán jól sem.
Eddig még nem billenne a negatív oldal felé a mérleg, viszont sajnos a fedése nem az igazi a lakknak. Négy, igaz vékony rétegben is átsejlett még a körmöm vége, és azt hiszem, ez a lakk nem kellene finiséből adódóan eleve ilyen legyen. De egy kis morgolódás után ezen is hajlandó lennék túltenni magam, azonban sajnos a tartósság ennek a kencének is az Achilles-ína. A színe miatt az még nem annyira feltűnő, hogy a körmök végén megkopik már egy kézmosástól is, viszont sajnos az első nap végére már pattog is. Na ez az, amit én nem tudok megbocsátani neki sajnos.
Még mindig nem mondom azt, hogy teljesen leírom a márka lakkjait, kész, itt a vége (pedig mikor lemostam, közel álltam hozzá), de mindenképp óvatosabb leszek velük, és nagyon, tényleg nagyon különlegesnek és csábítónak kell lennie egy színnek ahhoz, hogy a kosaramba kerüljön ebből a vonalból.


Nektek beváltak az új Colour&Go lakkok?:)

0 megjegyzés: