Craving + tusvonal

9:15 Varjúlány 0 Comments


Szinte azóta vonzódom a tusvonalhoz, hogy elkezdtem sminkelni, holott a szemformámhoz sem az igazi, és pontos, biztos kezet is igényelne, ami nekem nincs. Ennek ellenére időről-időre mindig sikerül rákattannom, mint most is, és ilyenkor hetekig minden sminkemnek elmaradhatatlan része.




A szememen most sötétebb és világosabb bőrszínű szemhéjpúderekkel próbáltam játszadozni, közel sem lett annyira látványos, mint szerettem volna, de végül is azt hiszem, a tus mellé elég is egy ilyen natúr szemhéj.
A számra az egyik kedvenc rúzsom, a Craving került, az arcomra pedig egy kevés pirosítót, majd highlightert tettem.

Arc:
Skin79 Vital BB krém
Amaze pirosító (Shy Pink)
FdS Gold highlighter

Szemöldök:
E.L.F. Eyebrow Treat & Tame (Dark)

Szem:
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
Douglas barna paletta világosabb és sötétebb bőrszíne
MUA Undressed paletta 2-es színe
Maybelline Master Precise filces tus
L'Oréal Lash Architect 4D Black Lacquer szempillaspirál

Száj:
MAC rúzs (Craving)

0 megjegyzés: