E.L.F. Studio ecsetszett

9:33 Varjúlány 0 Comments



Már magam sem tudom, második vagy harmadik hónapja használom ezt az ecsetszettet, de sokkal hamarabb még nem szerettem volna írni róla, ennek a kiismerésére azért kellett némi idő, viszont mikor ez megvolt, akkor a képek nem akartak sikerülni... most sem az igaziak, de nézzétek el nekem, tovább már nem akarom húzni a véleményem.:)



A tizenegy ecset egy egyszerű fekete tokban érkezik, közel sem a legjobb minőségű anyagból készült, minden kis szöszt összeszed, nem is a legerősebb, de a célnak azért megfelel.

Ami az ecsetekről elmondható általában:  Akár csak a tok, ezek is előszeretettel szedik össze a legkisebb moszatokat is, viszonylag puhák, de nem a legpuhább ecsetek, amikkel valaha dolgom volt. Elég erősnek, strapabírónak tűnnek, a száruk viszonylag hosszú, a hullás pedig teljesen változó, majd egyesével írom, melyik engedett el pár szálat és melyik nem.:)



Complexion Brush:  A szett egyik nagy erőssége ez az ecset, tömött, nagyon tömött, a formája is remek, viszonylag puha, de mégis kellően merev, szuper! Elméletileg sok mindenre bevethető, de én leginkább púderezéshez tudom elképzelni, bár én ahhoz jobban szeretek puffnit használni. Pirosítóhoz sem rossz, de highlighterrel is működőképes.
Az első mosás után kijött belőle egy-két szál, de azóta egy sem. 


Concealer Brush: A Mineral vonalból már van egy korrektorecsetem, ez ahhoz képest rövidebb fejű és kisebb, míg azt valóban korrektorhoz szeretem bevetni, ezt inkább krémes szemfestékekkel szoktam használni. Ez is merev, de mégis puha, a méretőnek köszönhetően könnyen beférek vele bárhova, soha nem hullatott egy szálat sem.



Fan Brush: Régóta szeretnék már egy legyezőecsetet, nagy elvárásaim voltak, de ebben a darabban sajnos csalódnom kellett. Én úgy gondolom, hogy egy ilyen típusú ecset akkor működne jól, ha kicsit merevebb lenne, nos, ez sok minden, csak nem az. Lehetetlen vele a fölösleges port lesöprögetni, nincs tartása sajnos.



Angled Foundation Brush: Sima cicanyelvecsetem volt már, azt nagyon szeretem, és bevallom, először kicsit idegenkedtem ettől a ferdére vágottól, de némi idő távlatában már azt mondom, nem is olyan rossz ez, sőt! Kellően tömött, soha nem hullatott el egy szálat sem, nem nyeklik-nyaklik, és a ferde formát is meg lehet szokni, onnantól pedig már kifejezetten praktikus, mert a problémásabb részeken pontosabban lehet dolgozni vele.
Én egyébként krémes kontúrhoz/bronzosítóhoz is el tudom képzelni, mert nem túl nagy a feje.



Powder Brush: Hivatalosan púderecset, valójában szerintem arra annyira nem jó, viszont tudom, hogy többen is szívesen bevetik alapozáshoz. Valóban működőképes úgy is, másokon én is előszeretettel használom, magamon viszont képtelen vagyok ezzel a kabukiszerű formával szépen dolgozni. Ez abszolút az én saram, a sima cicanyelvesekhez vagyok szokva, ez nem az ecset hibája.:) Krémpirosítóhoz is remek, annak ellenére, hogy ahhoz kicsit nagynak tűnhet.
Néhány szál folyamatosan kiáll majd kihullik belőle, valamint van egy-kettő, ami nem illeszkedik olyan szépen, önkényesen oldalra kilóg, ahogy a képen is látszik.


Small Angled Brush, Small Precision Brush, Small Smudge Brush: Az első egy sima ferde ecset, az egyetlen különlegessége talán annyi, hogy kicsit hosszabbak a szálai. Tushoz is jó, de én simán csak a szempillatőnél is szeretem használni, akár krémes szemfestékekkel is.
A másik két ecset nagyon hasonló, csupán egy kis méretkülönbség van köztük, mindkettő remek lehet kisebb szeműeknek, én a belső szemzugban szeretem őket különösen, de előszeretettel pakolok fel velük extracsillámos festékeket, pigmenteket is.


Eyeshadow "C" Brush: Egy szimpla, de viszonylag nagy lapos ecset, főleg az én szememhez képest. Ennek ellenére nagyon szeretem, mert szépen felveszi a festéket és kellően merev, így a mérete ellenére elég pontosan lehet dolgozni vele.



Blush Brush: A legyezőecset mellett a készlet másik kevésbé jól sikerült darabja. Nem elég tömött, és a formája is elég furcsa, eleinte konkrétan összevissza álltak a szálai, azóta sikerült kicsit rendbe szednem, de még mindig látszik, hogy közel sem egyenletes. Éppen lehet vele pirosítani, de a Mineral pirosítóecsete utcahosszal legyőzi. 



Contouring Brush: Nagyon-nagyon hasonló az Essence füstös szemekhez szánt ecsetéhez, talán egy leheletnyivel vastagabb és tömöttebb. Szeretem használni a szemöldökcsontomon és a szemem belső részén egyaránt, bár a szálak vége egy kicsit szúrós, viszont soha nem hullatott el egyet sem.


Összességében: Ugyan van egy-két gyengébb darab a készletben, azt gondolom, mindent összevetve nem rossz kis szett ez. A legyezőecset és a pirosítóecset soha nem lesz a kedvencem, de a szemre valóakat minden reggel előkapom, én úgy gondolom, akciósan akár csak azok miatt is megérheti megrendelni ezt a készletet.

0 megjegyzés: