Flormar U18

6:19 Varjúlány 0 Comments


Ahogy leszűrtem a reakcióitokból, erre a lakkra többen is kíváncsiak voltak, és bevallom, engem is nagyon érdekelt, hogy vajon felkenve is olyan különleges lesz-e, mint amilyennek az üvegében tűnik, úgyhogy a hétvégén ki is próbáltam.:)


Az üvege borzasztóan hasonlít a Bourjois lakkokéra, bár azért kis eltérés van köztük, például az üvegcse alja ebben az esetben nincs annyira lekerekítve. Tudom, hogy sokan nem szeretik ezt a formát a nehézkes tárolás miatt, de nekem kifejezetten tetszik, szeretem, hogy nagyobb a kupakja, stabilabban tudom így tartani az ecsetet.


Ha már ecset: egyszerű, kereket kapott, amivel alapvetően nincs bajom, bár a lapítottakat jobban szeretem, de most nehezen boldogultam vele. Nem tudom, csak azért volt-e, mert már régen akadt dolgom ilyennel, de az biztos, hogy a szokottnál többet bakiztam.

Az állaga teljesen jónak tűnt, nem túl folyós, nem is túl sűrű, viszont használat közben alaposan meglepett, ugyanis valahogy ezek ellenére sem terül könnyen, ami ugye rövid körömnél sem előny, de kicsit hosszabbnál, mint az enyém, már végképp nem. 




Felkenve bár talán kevésbé érvényesül az a zöldes-kékes fény, ami az üveg szélén látható, szerintem még így is csodás, egy szép melegebb tónusú lila pink és bizonyos fényviszonyok között arany csillámokkal.

A tartósságára nincs panaszom, a harmadik nap végére kezdett látványosabban megkopni, ez átlagos teljesítmény szerintem.

Összességében a lakktól magától nem vagyok elájulva, nem hiszem, hogy a Flormar kínálatából szerezném be az alapszíneket, de ez az árnyalat szerintem van annyira különleges, hogy megéri kicsit jobban megdolgozni vele.:)

0 megjegyzés: