Kirándulás, Müller Outlet, MAC, Flormar

8:27 Varjúlány 0 Comments


Tegnap a fővárosba kellett utaznom egy hivatalos ügyből kifolyólag, bár eredetileg nem így terveztem a hetem, örültem, hogy végre kicsit kitehetem a lábam itthonról. Most nem készítettem túl sok képet, vagy amit mégis, nem az igaziak, így nem fárasztanálak vele titeket, csak pár mondatban bepötyögöm, mi jót csináltam.:)

Vonattal mentem, lehet, hogy furcsán hangzik, de kifejezetten szeretek azzal utazni, szerintem hangulatos.:) Már hagyomány, hogy az úton mindig olvasok, most azonban ezt megtörtem, ugyanis itthon maradt az éppen nyúzott könyvem (Jack Kerouac: Úton, nagyon ajánlom!), de nem is baj, visszafelé ugyanis szinte végig aludtam.
Délelőtt letudtam, amiért mentem, majd barátokkal futottam össze, velük kószáltam a városban. Nagyon élveztem, de rengeteget gyalogoltam, a nap végére már nem is éreztem a lábam, sőt, tulajdonképp még most sem, ma egész nap ki sem mentem a lakásból, tényleg piszkosul elfáradtam.



Müller outlet: Épp csak benézni volt időm, a rúzsokról holnap szeretnék is írni, elöljáróban annyit, hogy a szavatosságukra érdemes figyelni.
A parfümöknek nagyon örülök, mindig is kötődtem a Cacharel illatokhoz, de ennek ellenére egyet sem éreztem igazán a magaménak, viszont néha jól esik beléjük szippantani.
Ezek 25 millis kiszerelések, bombaáron voltak, a Scarlett régóta tetszik (már csak az Elfújta a szél miatt is), a Noához pedig rengeteg emlékem kapcsolódik.
A sárga csomagolású Noát még nem sikerült beazonosítanom, pontosan milyen, melyik fiókillat (talán Paradise?), mindenesetre most az tetszik a leginkább, kissé napraforgós.
Ezeknek is szeretnék majd egy bejegyzést szentelni, de egy illatot képtelenség egy-két használat után kiismerni, erre kell egy kis idő.:)


Meg akartam nézni az új Paint Potokat, de azok közül, amik érdekeltek volna, csak egy árnyalat volt (az Antique Diamond), az viszont elég vérszegénynek tűnt. Helyette találtam egy rúzst (Hot Tahiti), és végre le tudtam csapni a Mean & Green-re is. Tudom, ennek a lakknak van hasonmása, talán több is, de az nekem még elérhetetlenebb.:)


A Flormar dolgaira csak néhány percet szántam, de ezt a lakkot sikerült azonnal kiszúrnom, az U18-as kódot kapta, az üvegében szerintem elképesztő, remélem, felkenve is ilyen lesz.:)


Tudom, kicsit el vagyok maradva a tesztekkel/bejegyzésekkel, de igyekszem utolérni magam.:)

0 megjegyzés: