A hét zenéje: Gavin DeGraw - I Don't Want To Be

10:12 Varjúlány 0 Comments



Ez a zene egy friss, nagyon friss felfedezés, tegnapelőtt hallgattam meg először teljes egészében, de azóta folyton ezt ismétlem, így mégis jogosnak érzem a hét zenéjének címére.:)

Az egész úgy kezdődött, hogy hetekkel/hónapokkal ezelőtt a Youtube-on barangolva felfedeztem EZT a muzsikát, amit később fel is használtam valamihez. Igen ám, de az előadó(k) után nem kutakodtam, így csak később, mikor amihez a duettet felhasználtam  (tudom, csöppet bonyolultan fogalmaztok most) megmutattam egy társágnak, tudtam meg, hogy ez egy sorozatból származik.
Biztos, hogy többen ismeritek, a Tuti gimiről van szó, a címe nekem is rémlett, de korábban egy részt sem láttam belőle. Viszont ha már így alakult, elkezdtem további zenék után keresni a sorozat kapcsán, és ráakadtam erre... Nem tudom, hetek múlva is ezt fogom-e mondani róla, de most borrrzasztóan tetszik.


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)

0 megjegyzés: