Kiss Of Life

9:14 Varjúlány 0 Comments


Valamelyik körmös bejegyzésnél írtam már, hogy ilyen-olyan mánia ide vagy oda, idővel mindig rá kell döbbennem, hogy hozzám a pirosas árnyalatok állnak igazán közel. Nos, ez nem csak a lakkokra igaz, hanem a ruhákra, kiegészítőkre is, de legfőképp a rúzsokra.





Vasárnap az egyik kedvenc piros rúzsomat, a Rimmel Kate Moss Kiss Of Life-ját kentem fel, a szememre pedig fekete tusalapra fekete és arany szemhéjpúder került, a képeket nézve talán kicsit jobban is összedolgozhattam volna a színeket, de élőben nem volt semmi gond vele.:)
Az arcomra csak csöppnyi bronzosítót és némi highlightert tettem, de ezekből sajnos semmi nem látszik, élőben sem voltak feltűnőek, de azért ilyen falfehér sem voltam, mint a képeken.

Arc:
Skin 79 Vital BB krém
Essence Stay All Day korrektor (10, Natural Beige)
Alvere Duo bronzosító (Light Bronze)
FdS Gold highlighter

Szemöldök:
E.L.F. Eyebrow Treat & Tame (Dark)

Szem:
Catrice zselés tus (Black Jack with Jack Black)
Catrice szemhéjpúder (140, The Captain Of The Black Pearl)
MUA Undressed paletta 6-os színe
Fleur de Santé Quatro szemhéjfesték (Quartz) matt bőrszíne
Essence szemhéjpúder (43, Mystic Lemon)
Fleur de Santé Extra Wear szempillaspirál

Száj:
Essence szájkontúrceruza (08, Red Blush)
Rimmel Kate Moss rúzs (111, Kiss Of Life)

0 megjegyzés: