Elfogyott!#3

9:55 Varjúlány 0 Comments


Rég volt már elfogyott bejegyzés, az utóbbi hetekben valahogy nem ürültek olyan tempóban a flakonok, mint általában, vagy ha mégis, csak olyan dolgoknak mondtam búcsút, amiket már hosszú ideje mindig újraveszek.

Kipancsoltam az fügés-csokis Balea tusfürdőmet, ennek az illatába sikerült teljesen belezúgnom, vettem is egy tartalékot belőle, most épp azt használom.
A Wellness verzió is kiürült, igaz, ennek nagyjából a felét még a házi radíros tusfürdőhöz használtam fel. Eleinte tetszett az illata, de a végére már nagyon zavart, teás, tipikus zöld, alapvetően finom, de nem az én világom. :)




A nemrégiben felfedezett Gliss Kur samponom is kifogyott, ezt mindenképpen újra szerettem volna venni, de Anyukám véletlenül valami mást kapott le a polcról, úgyhogy most azt próbálom használgatni, viszont ha végeztem vele, mindenképp visszatérek ehhez.

A Balea balzsamot meg is kell követnem meg nem is. Amikor az első benyomásaimról írtam, említettem, hogy ez a legkellemetlenebb illatú kozmetikum, amivel eddig találkoztam. Ezt fenntartom, engem mocsárra, sárra emlékeztet, alig-alig tudom elviselni. Viszont! A szépségért szenvedni kell ez esetben, ugyanis olyat művel a hajammal, amit eddig egyetlen másik kence sem. Az állagán, tapintásán nem sokat változtat, kicsit lágyabbá teszi, mint bármelyik balzsam, viszont pluszban ad neki egy meleg, vöröses fényt -ITT elég jól sikerült lekapni ezt-, ami most nagyon tetszik.
Ettől függetlenül az illatát még mindig nem szívlelem, sőt, úgyhogy azt találtam ki, hogy pakolásként használom, és amíg a hajamon van, zuhanysapkát teszek fel. Tudom, kicsit furcsán hangzik, de így a zavaró tényezőt sikerült elég jól kiiktatni.:)


A Balea hővédőjéért már az első használat után sem voltam oda, de a végére sikerült teljesen meg is utálni. Alig vártam, hogy végre elfogyjon, soha többé nem szeretnék ilyet használni.
A szárazsamponnal már más a helyzet, ugyan az illata nem a szívem csücske ennek sem, de összességében mégis szeretem. Ennek ellenére szerettem volna valami mást kipróbálni, leginkább talán a Schauma verzióját, amiről még Christine-nél olvastam, de sehol sem akadtam rá, így már mikor kb. ötödjére tértem be drogériába szárazsampon ügyben, feladtam a dolgot, és megint ez jött velem haza.


A 24/7 alaplakkom is elfogyott, vagyis... a vége már nem volt az igazi. Ugyan ilyet vettem ismét, igazság szerint lassan már az is fogyogat.:)
Egy sima, nem magasfényű BTGN fedőlakkra akadtam pár hete az egyik táskámban, akkor már ezt is elhasználtam, most a High Glosst fogyasztom, de ha kiürül az is, lehet, megint visszatérek ehhez.:)


Van egy olyan sejtésem, hogy az Isana körömlakklemosó minden ilyen bejegyzésben szerepelni fog, a legjobb, amivel eddig találkoztam, még a csillámos lakkokkal is viszonylag könnyedén elboldogul, az illata sem annyira elviselhetetlen és jól is záródik, nekem tökéletes.:)


A Lash Architect 4D szempillaspirált nagyon szerettem, azonban a Black Laquer verziója egy fokkal gyengébben teljesített, jobban összetapasztotta a pillákat, és hamarabb be is száradt, de ennek ellenére szívesen használtam ezt is.:)
A Dove deót nagyon megkedveltem, hatásos, de diszkrét az illata, újra is vásároltam már.:)


Ti mit fogyasztottatok el mostanában?:)

0 megjegyzés: