Bloggerek, akik inspirálnak - Raquel del Rosario

12:24 Varjúlány 0 Comments



Rengeteg oldalt követek, szinte mindenkit szívesen olvasok, de csak kevés olyan blog van, ami amellett, hogy kikapcsol az olvasás, képnézegetés közben, hatással is van rám. Arra gondoltam, egy sorozat keretein belül összeszedem azt a néhányat, ami ilyen.:)

Bevallom, a divattal, öltözködéssel elég furcsa a viszonyom. Rettentő unalmasak a "szettjeim", és a legkisebb késztetést sem sokszor érzem arra, hogy ezen változtassak, ezért is maradtak abba az ilyen típusú bejegyzések. Alapdarabot kombinálok alapdarabbal, egy-két színes holmi, kiegészítő, de még az sem tudatosan... és ezzel ki is fullad a ruhatáram.
Nos, Raquel-nek ezen sikerült változtatnia.:)

Lelkes Forma-1 szurkoló vagyok, emiatt valamikor rákerestem az egyik versenyzőre (Fernando Alonsora) az interneten, és végül az akkori felesége blogján lyukadtam ki. Azóta minden posztját átnyálaztam.:)
Énekesnőként tevékenykedik, ennek kapcsán már említettem is többször zenés bejegyzésben.
Sajnos spanyol nyelven ír, valaha tanultam egy picit, de még így is alig-alig értek belőle valamit, viszont a képek az ő esetében kárpótolnak a szövegért.









Amit a leginkább szeretek benne, az az, hogy remekül kombinálja az alapdarabokat kicsit extrább kiegészítőkkel, vagy egyáltalán csak egy-egy olyan darabbal, amiben van egy kis csavar. Rengeteg feketét, natúr színt hord, de mindig feldobja valamilyen élénk, rikító árnyalattal vagy mintás kiegészítővel. Vagy ha mással nem, hát egy élénk rúzzsal, isstenien áll neki a korall, szinte már neonos ajak, Raquelnek köszönhetően sikerült belezúgnom a MAC Lady Danger-ébe. Szintén neki köszönhetem, hogy elkezdtem kicsit tudatosabban beépíteni az élénkebb darabokat az öltözködésembe, ha van egy kis időm, már nem csak úgy fel-felkapok egyet. A bővebb, lazább pulóvereket is az ő bejegyzései hatására kezdtem el felfedezni, valamint az azték, etno kiegészítőket is miatta szerettem meg. Sőt, a tavaszi cipőválasztásomat is neki köszönhetem, korábban nem kedveltem a sportosabb, férfiasabb darabokat, neki viszont annyira jól állnak, hogy én is beneveztem egy ilyenre.


Végül pedig a blogja címe:




0 megjegyzés: