S-He tesztek: szemhéjpúder, szájfény, körömlakk

5:27 Varjúlány 0 Comments



Nemrégiben lehetőséget kaptam néhány S-He termék tesztelésére, aminek bevallom, nagyon megörültem, mert lakkokon kívül jóformán még semmim sem volt tőlük, pedig nagyon is érdekelt, hogyan teljesítenek a sminkjeik.:)


Kezdjük talán a legizgalmasabbnak ígérkezővel, a 260-as számot viselő szemhéjpúderrel.:)
A csomagolása ránézésre nekem nagyon tetszik, mindenképp egyedi és fiatalos, viszont sajnos kézbe véve már közel sem az igazi. Nagyon vékony műanyagból készült, kattog, nyikorog, minden baja van a kis dobozkának, egy pozitívuma van csupán: jól záródik.



Nem tudom, így a képeket nézve feltűnik-e nektek valami... nos, a színek nincsenek teljesen szétválasztva, vagyis csak egy nagyon vékony csík választja el őket egymástól. Hiába az óvatosság, sajnos így elkerülhetetlen a színek keveredése a használat során.

Az állaguk a darabosabb sötétkék kivételével viszonylag selymes, de nem túl puha, és minimálisan porolnak, de még tolerálható mértékben.


Mint láthatjátok, nem a legpigmentáltabb színekről van szó, de némi építgetéssel azért használhatóak, bár a sötétkék még úgy sem lesz pontosan olyan, mint a pan-ben.
Viszont sajnos a tartóssággal nagy gondok vannak, az egy dolog, hogy kicsit pepecselni kell az intenzívebb színekért, de sajnos nagyon hamar meg is kopnak, egyszerűek kifakulnak.





A szájfény külsejéről elég kevés dolgot tudok elmondani, elég nagy, a kupakja a szögletesség ellenére kézre áll, jól záródik és nekem tetszik, hogy fehér, körülbelül ennyi. :)
Az applikátora teljesen átlagos, szerintem pont elegendő festéket vesz fel.


Az én színem a 140-es árnyalat, meglepően pigmentált, egy hideg, csöppet kékes beütésű pink, bár a számon inkább már lilában játszik.
Az illatát gyümölcsös-műanyagosnak mondanám, nekem csöppet sem tetszik, de szerencsére csak felkenés közben érzem.
Inkább krémes, mint ragacsos jellegű, én általában jobban szeretem az utóbbiakat, de ezzel sincs gondom, mert nem hajlamos a mászkálásra.
Amit a legjobban szeretek benne, az a hidratáló hatása. Igen, ilyenje is van, biztosan állíthatom.:) Mikor először kipróbáltam, csöppet meg voltam fázva, és... nos, nekem mindig olyankor van a legrosszabb állapotban a szám. Csak ezt kentem rá, és a nap végére majdnem teljesen rendbehozta, ez egy nagyon nagy pozitívum egy szájfénytől szerintem.:)




A S-He lakkjairól pont nemrégiben fejtettem ki a véleményem, röviden azért összefoglalom: a csillámos és foil finisűek nekem beváltak, a krémfinisűek állagával viszont nem vagyok kibékülve.

Az üveg formája nekem inkább tetszik, mint nem, a levehető kupakkal sincs gondom és a hosszú, kerek ecsettel sem, bár talán könnyebben kezelhető lenne rövidebb szárral.


Az állaga ennek a színnek (a 282-es árnyalatról van szó) talán egy fokkal kezelhetőbb, mint a nemrég mutatott babakéké, nem olyan nyúlós, viszont ez is távol áll a tökéletestől. Ellenben a színe - legalábbis szerintem - kifejezetten szép, különleges, igazi nyári lakk. :)
Két réteg kellett belőle az ideális fedés eléréséhez, a száradása és a tartóssága pedig átlagos volt.:)

Összességében: A szemhéjpúderben sajnos azt kell mondanom, csalódtam, a gyengébb pigmentáltsággal még ki is békülnék, viszont a gyér tartósságot nem tudom megbocsátani. A szájfény hidratáló hatása viszont hatalmas pozitív meglepetés volt, azt kifejezetten megszerettem, még ha az illata nem is a kedvencem. A körömlakkal kapcsolatban elég vegyesek az érzéseim, a színe tetszik, biztos, hogy nyáron sokat fogom használni, viszont az állagával nem tudok kibékülni.


Ti szeretitek a S-He termékeit?:)

* A termékeket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: