Essence High Heel Mania trend edition

16:04 Varjúlány 0 Comments

01 the stiletto

Az Essence ezúttal dupláz, és a Show Your Feet vonalból is jön egy speciális kiadás. Bár ezek (sajnos) nem szoktak eljutni hozzánk, azért én szeretném megmutatni nektek.:)

02 the pump

 
03 the peeptoe

04 the wedge

05 the gladiator

Természetesen nem maradhatnak ki a lakkok, egyből öt érkezik, nekem most a fantázianevek is tetszenek.:)
A színek közül -számomra is meglepő módon- talán a The gladiator fogott meg leginkább, egyszerű, de szerintem szép.:) 


Körömmatricák is jönnek, ezekért én annyira nem vagyok oda, nem nekem valóak ezek a minták, úgy érzem, de cipőmániások számára szuper!:)





A fentiek mellé érkezik mindenféle cipőmütyür, talpbetét, stb.,  én ezekben annyira nem vagyok otthon, kivételesen most beszéljenek helyettem a képek.:)



Végül pedig két tetoválásszett is a High Heel Mania része, engem ezek sem csábítanak most kipróbálásra.


Nektek hogy tetszik ez a kiadás?:)

0 megjegyzés: