Flormar DC05 + egy kis szolgálati közlemény

6:23 Varjúlány 0 Comments


Ezzel a duókróm szépséggel először Carmenesque-nél találkoztam, de ma pont ma írt róla Edina is,  érdemes megnézni mindkettejük posztját róla.:)

A lakkok üvegéről általában azt szoktam írni, hogy tetszik vagy nincs vele gondom. Nos, ezzel van. A formája sem a szívem csücske, de ami a nagyobb  problémám, az a kupak. Nagyon, nagyon könnyen karcolódik az arany felület, a széltől is óvom, de a sarkai már így is megkoptak kicsit. Nem tragédia, de... nem is a legszebb, legproblémamentesebb, maradjunk ennyiben.:)




Az ecsete hagyományos, nem lapított, talán egy kicsit hosszabb az átlagosnál. Általában nem szokott különösebb gondom lenni ezzel a típussal, viszont most kicsit nehezen ment a lakkozás, bár lehet, csak azért, mert az utóbbi időben nagyon hozzászoktam a lapítottakhoz.



 (A kicsit torz, furcsa képekért elnézést, de most muszáj volt áldozatot hoznom azért, 
hogy színhű legyen a lakk.)

Az állagával nincs gondom, igaz, nem is a kedvencem, nem túl sűrű, de nem is nagyon híg. Amit már a beszerzésekor sejtettem, az az, hogy a finiséből adódóan csíkozni fog, és ez sajnos be is igazolódott. Úgy vettem észre, hogy ezt az tudja a leginkább mérsékelni, ha inkább több, vékonyabb rétegben kenem fel a lakkot, így most háromszor futottam át a körmeimen, bár közelről (főleg a középső- és mutatóujjamon) még így is nagyon látszanak az ecsetnyomok. 
A színe viszont teljes mértékben kárpótol ezért a kis bakiért.:) Összeszedni is elég nehéz, hány árnyalat van belezsúfolva ebbe az üvegcsébe, én az aranyon, világos, sárgászöldön át a türkizig mindent felfedeztem benne.:)

A tartósságáról most nem tudok nyilatkozni, csupán egy napig volt a körmömön, viszont addig semmi gond nem volt vele ilyen téren.:)


És akkor a szolgálati közlemény.:)
Szerintem már lassan minden blogolvasó értesült róla, hogy megszűnik a Google Reader, ráadásul nagy bánatomra pár napja már a Sminkbox sem üzemel. A többség a Bloglovin'-ra tér át, az oldalsávba raktam ki gombot, ha gondoljátok, követhettek ott is.:)

Természetesen a Facebook-oldalon keresztül is nyomon követhetőek (lennének) a bejegyzések, viszont sajnos csak viszonylag kis arányhoz jut el, ha linkelek valamit, bevallom, emiatt én már nem is olyan szívesen használom azt a platformot. 

És végül még ott a Twitter -szintén az oldalsávban van doboz-, igaz, oda ritkán szoktam linkelni, azt inkább csevegésre használom, de egyre gyakrabban rakok ki olyan fotókat oda, amit ide kevésnek érzek. Egyértelműen az a kedvenc felületem, ha van kedvetek, kövessetek ott is, nagyon örülnék neki.:)


0 megjegyzés: