El Sueño de Morfeo - Contigo hasta el final

10:06 Varjúlány 0 Comments

 

Már többször is volt muzsika a hét zenéi között az El Sueño de Morfeotól, de azt hiszem, még soha egyik számuk sem ragadott annyira magával, mint a Contigo hasta el final. Pedig több gondom is van vele.

Az egyik az, ami csak sokadik maghallgatásra tűnt fel: szerintem kísértetiesen hasonlít Kelly Clarkson - The Sun Will Rise-ára. A másik a duda a dal elején... nekem túl sok, még úgy is, hogy tisztában vagyok vele, az  El Sueño de Morfeo nyitott a folklór elemekre.
Viszont ellenpontként ott van Raquel hangja... szerintem ezen a felvételen nagyon jól énekel, és összességében az egész nagyon fülbemászó, legalábbis én folyton ezt dúdolgatom.

Nem tudom, hallottatok-e róla, idén ezzel képviselik az Eurovízión Spanyolországot... nos, én úgy sejtem, hogy a hasonlóság ellenére elég előkelő helyen fognak végezni.


Ti mit hallgattatok legtöbbet a héten?:)


0 megjegyzés: