Újabb Essence illatok!

12:09 Varjúlány 0 Comments



Igen, igen, ha minden igaz, hamarosan új Essence illatokkal találkozhatunk a polcokon.:)

A Like a Rollercoaster Ride egy virágos kompozíciónak ígérkezik, barackkal, almával, egy kis muskkal, szantálfával és vaníliával.



Virágos-gyümölcsös gourmandnak ígérik a Like a Million Miles Away-t, ebben a mangó, a vanília, a praliné és a grépfrút fogja játszani a főszerepet a hírek szerint.:) 


A Like a Jump In The Pool egy virágos-fás illat lesz sok muskkal, némi gyöngyvirággal, almával és tealevéllel.


Bevallom, mikor az első Essence parfümökről először hallottam, elég kritikus voltam, de azért bíztam abban, hogy sokunk kedvenc márkájának parfümvonala ugyan olyan sikeres lesz, mint a dekorkozmetikai rész. Nehezen érkeztek meg hazánkba a kis üvegcsék, és ráadásul az én városomban jókora késéssel bukkantak fel a Müllerben, de mikor megpillantottam őket, nagyon megörültem, hogy végre kipróbálhatom őket. Nos... még úgy is csalódást okoztak, hogy tényleg nem voltak nagy elvárásaim.

Ezek után most az újabb parfümök hírét még kritikusabban fogadtam, de mindenképp meg fogom őket illatolni, ha találkozom velük valahol. Viszont az előzőekhez képest nagyon nagy fejlődés kell ahhoz, hogy beléjük zúgjak. De hátha.:)



Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: