L'Oréal Color Riche - Burgundy Diva

13:02 Varjúlány 0 Comments



Szégyellem magam, amiért nem az egyik kék lakkal jelentkezem, pedig azokat sokan kértétek, viszont... ezt a L'Oréal szépséget tegnap este már harmadjára kentem fel, és mindig elhatározom, hogy megmutatom nektek is, de eddig valahogy nem sikerült... Ha most sem tenném, félek, soha nem jönne el az ideje, amit nagyon sajnálnék.:)




Az üvege nekem inkább tetszik, mint sem, bár nem ez a kedvencem. Az ecsete viszont... óh, szuper! Még egyetlen más márkánál sem találkoztam ilyennel, ahogy már a Majestic Green-nél is írtam, legyezőszerű, lapos, lekerekített, és enyhén kiszélesedő, nekem nagyon könnyű vele a körömpingálás.:)




Ami az állagát illeti: többször is írtam már, hogy az OPI lakkok formulája számomra tökéletes. Nos, ezt erről is elmondhatom, ez is tökéletes, de közben mégis egész más. Egy csöppet (még) folyékonyabb, nem szeretem ezt a kifejezést állagra használni, de nem tudok jobbat, egyszerűen vékonyabb, és nagyon-nagyon jól terül.

A tartóssága és a száradási ideje az átlagostól kicsit jobb, egy rétegben a Burgundy Diva még elég foltos, kettőben viszont szerintem már jó. A színe nekem nagyon tetszik, egyedül azt sajnálom, hogy az üvegben látható pink-lila fény alig köszön vissza a körmökön természetes fényben.

Az a helyzet, hogy mindig kénytelen vagyok rájönni, ilyen hóbort, olyan hóbort, kékmánia ide, kékmánia oda, az én igazi színeim a pirosas árnyalatok.:)


Próbáltátok már a L'Oréal lakkjait?:)

0 megjegyzés: