Catrice Geometrix limited edition

16:21 Varjúlány 0 Comments



A Douglas újdonságai után a Catrice is meglep bennünket egy limitált kiadással, mely a Geometrix névre fog hallgatni.:)

Érkezik egy hat színt tartalmazó szemfestékpaletta, a barackos árnyalatokkal kicsit hadilábon állok, de az utolsó három kifejezetten tetszik.:)


Szintén szemre jön a The Giant pillafesték vízálló változata, a sima az én szívembe nem lopta be magát, így most ez sem hozott lázba.



A kiadás talán legérdekesebb darabja a "blush papers", ennek a működését jelenleg elképzelni sem tudom, de nagyon kíváncsi vagyok rá!


Kapunk egy áttetsző mattító púdert is, én ritkán használok púdert, de ha mégis, az ilyen típusúakat részesítem előnyben, viszont eddig csak porállagúm volt, ami nem túl táskabarát... talán megérné beruházni rá.:)


Én Catrice ecsetben még nem csalódtam, így nagyon örülök ennek a kabukinak, szerintem sokak kedvence lehet majd.:)

C01, Red

C02 Light Red

Szájra két matt ajakszínező jön, az Essence verzióját még nem próbáltam, habár tervezem, de ha azok beválnak, lehet, lecsapok ezek közül is egyre.:)

C01 Blue

C02 Red

C03 Orange

C04 Yellow

Ugyan a találó fantázianevek most elmaradtak, de a lakkok nem, viszont... nos, bevallom, egyik sem dobogtatta meg a szívem, most valahogy nem vagyok vevő az ennyire alapszínekre.


Nektek hogy tetszik a Geometrix?:)

0 megjegyzés: