Fleur de Santé csillogó folyékony ajakrúzs

7:48 Varjúlány 0 Comments


Viszonylag sok mindent volt már lehetőségem kipróbálni a Fleur de Santé kínálatából, mindent összevetve elégedett vagyok a termékeikkel, persze van, ami kicsit gyengébben muzsikál, de a szájravalóikban nagyot még nem csalódtam. Eddig. De a mostani is pozitív.:)



Kezdjük a leggyengébb résszel, a csomagolással. Egyszerű, átlátszó tubus, fekete kupakkal. Én kicsit gyengécskének értem, és lehetne talán valamivel különlegesebb is, de még ezzel sincs nagy gondom. Viszont a feliratok rajta... nem is tudom, nem tudok erre jobb kifejezést, minthogy olcsó hatásúak. De ez legyen a legnagyobb baj.:)


Az applikátor formája teljesen átlagos, viszont egy kicsit nagyobb a szokásosnál, aminek én nagyon örülök. Pont elegendő festéket vesz fel, és nagyon könnyű dolgozni vele, ami ezeknél a színeknél nem hátrány.

Nude Pink, Red Heather

Illatuk nincs, az állaguk viszonylag sűrű, krémes, tényleg folyékony rúzsok. A fedésük is ennek megfelelő, pont ezért nem árt picit óvatosabbnak lenni velük, mint egy szájfénnyel, de szerencsére az applikátor jó társ ebben.:)
A Nude Pink egy ezüstös fényű, nagyon világos, számomra sajnos túlságosan világos árnyalat, de akiknek jól állnak ezek a színek, nagyon fogják szeretni, mondjuk sötét füstös szemhez.
A Red Heater már sokkal inkább az én árnyalatom, eredetileg egy világos, kicsit pinkesebb piros, de rajtam, felkenve az élénksége ellenére bőrközelivé válik, ITT láthattátok a számon. Ez a szín egyből kedvenc lett, nagyon sokat használom.:)


Nem hidratálnak, de nem is szárítanak, kifejezetten kellemes viselni őket, a krémességük ellenére nem hajlamosak elmászkálni. Viszonylag tartósak, néhány hagyományos rúzstól is tovább tartanak, az ivás szinte meg sem kottyan nekik, de még evés után is marad némi nyomuk, persze akkor már nem árt frissíteni kicsit.:)


Összefoglalva: Csak ajánlani tudom ezeket a folyékony rúzsokat, a világosabb színnel talán nem árt kicsit óvatosabbnak lenni, de a Red Heaternek szerintem minden neszeszerben helye van, szuper kence!

*A termékeket tesztelésre kaptam.

0 megjegyzés: