Essence Guerilla Gardening trend edition

15:38 Varjúlány 0 Comments


 01 garden up!, 02 my piece of land, 03 plant the planet

Itt az április, és vele együtt szokás szerint Essence újdonságok is érkeznek.:)

Az új trendkiadás a Guerilla Gardening névre hallgat, mely három mono szemhéjpúdert tartalmaz, szépek-szépek, de engem ezek most nem varázsoltak el.

01 garden girls, 02 my piece of land

Jön két színezett szemöldökzselé is, ezek szerintem nagy űrt fognak pótolni -legalábbis ideiglenesen- a drogériák polcain, a sötétebbet mindenképp meg fogom nézni.:) 
 

01 mission flower, 02 floral glam

Két púderfinisű krémes pirosító is tartozik a kiadáshoz, ugyan a Mission flower tűnik a kép alapján a különlegesebbnek, de nekem most mégis a másik, a Floral glam tetszik jobban. 
01 mission flower, 02 floral glam

Ajakkrémeket is kapunk, ezek a pirosítókkal harmonizálnak, nekem ebből is a pirosas a favorit.:) 
01 i´m the moss, 02 plant the planet, 03 mission flower, 04 floral glam

A lakkok sem maradhattak ki, a zöld és a Floral glam egész ígéretes, de azt hiszem, én a sorsukat csak élőben fogom majd eldönteni.

01 i´m the moss, 02 mission flower

Két effektpúder is érkezik körömre, bevallom, nem tudom pontosan, hogy milyen hatást lehet velük elérni, de talán egy próbát megérnek.:) 
Egy ecset is a kiadás része, bár azt hiszem, nagyon hasonló található az alapkínálatban is.


Végül pedig egy hajbavaló is jön, ezt nem igazán tudom hová tenni most.:)


Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás?:)

0 megjegyzés: