ArtDeco Butterfly Dreams limitált kollekció

12:10 Varjúlány 0 Comments



Bár már kifelé megyünk a télből, nekem eddig nem sikerült bezsonganom egyetlen tavaszi kollekciótól sem - talán furcsa, de épp tombol a sötét színek iránti szerelmem -, az ArtDeco tavaszi válogatása az első, ami kicsit is megmozgat.




Nem vagyok a csupa pasztellszínek használatának híve a szemeken (és most még enyhén fogalmaztam), de ez a négyes box nagyon tetszik, maguk a színek is nagyon szépek, üdék, de a kompakt teteje teszi fel az i-re a pontot.


A kollekció része három érdekes "eye designer refill"-is, ezekre nagyon kíváncsi vagyok, de inkább a formátum, mint az árnyalatok miatt.


Szem- és szájceruzák is tartoznak a Butterfly Dreams-hez, de egy filces tus is, úgy látszik, ez mostanában a limitált kiadások slágerdarabja.


Két szempillaspirál is érkezik, de ezek ha jól tudom, az állandó kínálatnak is részei.



Az alapozóval is ugyan ez a helyzet a legjobb tudomásom szerint, folyamatosan kapható.


A pirosító a második számú kedvencem, tetszik, hogy ilyen üde, friss kis szín, viszont mégis inkább melegebb tónusú, ezt mindenképp meglesem majd.:)


Rúzsból egyből háromszor kettő jön, nekem ezek közül az első tetszik különösen, remélem, élőben sem lesz túl világos.


A márka lakkjai már régóta vonzanak, de végül sosem fektettem be egybe sem... nos, most az első kettő nagyon csábítónak tűnik, nem vagyok biztos benne, hogy ellen tudok állni nekik.:)


Titeket már lázba hoznak a tavaszi kollekciók?:)

0 megjegyzés: