Napi smink és Fleur de Santé rúzs

12:14 Varjúlány 0 Comments


Ma délben végre le tudtam fotózni a sminkem, de (sajnos) ezen a reggelen sem volt időm semmi bonyolultat összedobni, lényegében csak egy krémes festék/por kombó került a szememre. 




 
A szemhéjalapozó után az egész szememre a Catrice piszkos óarany festéke került, majd a külső részen egy pufiecsettel beledolgoztam az Oh so special paletta Celebrate árnyalatát, eredetileg ennek van egy vöröses-bordós árnyalata, de így, ennyire finoman inkább csak szürkének tűnik. Nem vagyok benne biztos, sőőőt, hogy ez a párosítás olyan jól mutat együtt, de úgy gondoltam, egy próbát megér.

Arc:
Skin79 Vital BB krém
Fleur de Santé púder (Natural)
Catrice Light-Reflecting korrektor (01)
E.L.F. Studio pirosító (Mellow Mauve)
Douglas highlighter

Szemöldök:
E.L.F. Eyebrow Treat & Tame (Dark)

Szem:
Essence Colour Arts szemhéjalapozó
Catrice Made to stay krémes festék (Jennifer's Goldrush)
Sleek Oh so special paletta (Celebrate)
Catrice szemhéjpúder (Bring me frosted cake)
Essence fekete tégelyes tus (a vízvonalra)
Fleur de Santé 2-in-1 Extra Wear szempillaspirál

Száj:
Fleur de Santé rúzs (Sheer Coral)

És akkor a rúzsról pár mondatban: Korábban írtam már egy ilyen típusú rúzsról, azt nagyon megszerettem, annak ellenére, hogy szárít csöppet.
A csomagolása ennek (is) tetszik, jól záródik, bár attól tartok, a feliratok könnyen fognak kopni.

 

(Mint láthatjátok, a sminkképeken és a karomon elég különböző a rúzs, ezért is nem szeretem tesztben megmutatni, hogy mutat rajtam egy ajakkence, mert ez a valódi árnyalata, amilyen a színmintán, csak az ajkamon kicsit másabbá válik, mint a legtöbb rúzs, de ez a kép a valós!)


Illata nincs, az állaga egész kellemes, és még viszonylag tartós is, de sajnos ez is szárít valamennyire, bár kevésbé, mint a csillámos, korábban tesztelt társa.

A színe elég trükkös, egyáltalán nem korall, én inkább eperszínűnek mondanám, egy érdekes, pinkes, de mégis melegebb tónusú piros, én kifejezetten szeretem az ehhez hasonló árnyalatokat.


0 megjegyzés: