Essence új szortiment#2

17:07 Varjúlány 0 Comments



Íme, az új szortiment arcra-körömrevalói.:)
Az Essence előrukkol a saját Beauty Blender verziójával, egyből két színben. Bár ecsetpárti vagyok, azt hiszem, ezt muszáj lesz kipróbálnom.:)



Korrektorduó is érkezik, egy világosabb és egy sötétebb színnel, bevallom, a Catrice tégelyes verziója egy fokkal jobban tetszik, de azért kíváncsi vagyok, milyen lesz élőben. 


Az már korábban kiderült, hogy az Essence is csatlakozik a BB-lázhoz, egyből három árnyalat jön.


 Áttetsző, por állagú púdert is kapunk, remélem, a csomagolását ügyesen megoldották.:) 


Préselt-kompakt verzióban is a kínálatba kerül ugyan ez, erre a nyár közeledtével valószínűleg lecsapok majd. 


Két  bronzosító is érkezik a Sun Club vonalba, úgy tűnik, az egyik egész világos lesz.:) 


A mattifing púder egy világos árnyalattal bővül, azt hiszem, ennek a Hófehérkék nagyon fognak örülni.:)


Hét új Colour&Go árnyalat érkezik, a lila, a szélső zöld és a kékes egészen tetszik, remélem, a minőségükön is javítanak kicsit.


A nude glam lakkok közé is érkezik két új, én ezeknek nem vagyok nagy rajongója, mindig átsiklom fölöttük. 
 
Edward
Bella
Romeo
Julia
Carrie
Mr. Big

Igen, igen, igen, visszatérnek a twins lakkok! Bevallom, én ennek örülök most a legjobban, a topperek közül mindet szívesen látnám a készletemben. 


Két új repedezős fedőlakk is érkezik, ezek nem hoztak lázba.
glitter on me
cool breeze

Két új special effect toppert is kapunk, mindkettő nagyon tetszik.:)

Szintén két új árnyalattal bővül a mágneses lakkok választéka, de négy új mágnes is megtalálható lesz az állványokon. 
 
Két új körmerősítő/körömvédő lakk érkezik a studio vonalba, valamint egy továbbfejlesztett alap- és fedőlakk.
Egy lakkozást segítő eszköz is bekerül a kínálatba, bevallom, ez első látásra számomra kissé bizarr, de azért lehet, adok neki egy esélyt majd.

Egy körömápoló sticket is kapunk, ezt is kicsit furcsának találom, de egy próbát talán megérhet.:)

A mágneses lakkok kedvelőinek nem csak új árnyalatokkal és mágnesekkel kedveskedik az Essence, hanem mágneses tollal is, ez szuper ötlet szerintem.:)



Érkezik egy univerzális ecset és egy új BTGN reszelő is, ennek a régebbi verzióját nagyon szerettem, biztosan bizalmat szavazok ennek is majd.


Végül pedig két körömdíszítő szettet kapunk, általában annyira nem vagyok oda az ilyesmiért, de az ezüst kifejezetten tetszik.


Mit szóltok az újdonságokhoz?:)

0 megjegyzés: