Coastal Scents Pro Blending Fluff

6:10 Varjúlány 0 Comments


Sokat gondolkodtam, hogy szánjak-e külön bejegyzést ennek az ecsetnek, vagy majd a szettel együtt írjak róla, végül úgy döntöttem, külön számolok be róla, egyrészt azért, mert megérdemli, másrészt mert elég sokban különbözik a készletben lévőktől.



Celofántasakban érkezett, azt nem fotóztam le, maga az ecset elég masszívnak tűnik, kicsivel hosszabb, mint az Essence Smokey Eyes, nálam ez piros pont, annyira nem szeretem a rövid ecseteket, nem állnak kézre.
A szárán van egy Coastal Scents felirat és egy 250-es sorszám, elég strapabírónak tűnnek, de nem vagyok biztos benne, hogy idővel nem fognak megkopni.



A feje elég érdekes, viszonylag pufi, de közben lapított is, oldalról egész keskeny, megfordítva viszont pont elég széles az én -viszonylag kicsi- szemhéjamhoz.
Satírozáshoz én alapvetően jobban szeretem a kerekebb ecseteket, mint amilyen az E.L.F. Mineralja például, de sikerült ezt is megszoknom, most már egész jól boldogulok vele.

Magát a szőrt, amiből készült, nagyon szeretem, és ez nem minden Coastal Scents ecsetre igaz. Puha, nagyon puha, ugyanakkor van tartása, tökéletes.
Pont eléggé tömött, de azt hiszem, ez a képeken is látszik. Jaj, és még egyetlen szálat sem veszített el.

Egyetlen aprócska aggodalmam van vele szemben, az, hogy a festékek idővel majd befogják a fehér szálacskákat, eddig szerencsére nincs vele ilyen gondom, de nem vagyok biztos benne, hogy évek múlva sem lesz.

Ezek után az hiszem, nem lesz nagy meglepetés, ha azt írom, egyértelműen ajánlom ezt az ecsetet, ha valamilyen akció fut a webshopban, mindenképp érdemes beruházni rá, vagy akár hozzádobni egy nagyobb rendeléshez, ha úgy adódik.:)

0 megjegyzés: