Elfogyott!#2

9:27 Varjúlány 0 Comments



A múltkori ilyen bejegyzés után a reakcióitokból úgy vettem észre, nem bánnátok, ha rendszeresen megmutatnám, miket fogyasztottam el, úgyhogy itt is van a mostani adag.:)





A Garnier sárga flakonos sampon sokáig a kedvencem volt, semmi sem tudta még csak meg sem közelíteni, de a közelmúltban rátaláltam a Gliss Kur Shea Casmere-ra, és újabban szívesebben kapom azt elő. Ebben már nem volt sok, két-három alkalom alatt ki is fogyott, nem akartam, hogy fölöslegesen álljon a kád szélén.
A Nivea All In 1 arclemosója a legjobb, amivel valaha találkoztam, nagyon szeretek kísérletezni, de ezt biztosan nem cserélem le a közeljövőben.:)



A Balea Beautiful Berries tusfürdőjétől talán én vártam túl sokat, de... nem iskerült megszeretnem. Az illata rettentő enyhe, használat közben is alig érzik, ráadásul nagyon nehéz volt kinyomkodni a tubusából.
Ezzel szemben a Sweet Wonderland-et nagyon megkedveltem, írtam is róla már korábban.:) Az illata szuper, ennek ellenére nem fogom újravásárolni, mert a végére csöppet sikerült ráunnom.




A házilag kutyult radíros tusfürdőm már elég rég elfogyott, viszont még nem kutyultam újra... szeretem, bevált, de azt hiszem, legközelebb kicsit sűrűbb állaggal fogok próbálkozni.
A Paul Frank Lip Smackerre valamikor egy éve tettem szert... a hidratáló hatása ugyan nem volt kiemelkedő, de az illatát nagyon szerettem.




Az Alverde színezett szemöldökzseléje hellyel-közzel bevált, gondolkodtam is az újravásárlásán, de aztán győzött a kíváncsiság, és valami mást próbáltam ki, arról is írok majd hamarosan.:)
A Hypnose Doll Eyes szempillaspirál sokáig szolgált, annak ellenére, hogy csak minta volt... szerettem, kifejezetten jónak tartom, de a Lash Architect 4D még közelebb áll a szívemhez.
Az NYC Turbo Dry fedőlakkjának itt is a helye meg nem is, mert nem fogyasztottam el teljesen, viszont az a kevés, ami az üveg alján maradt, már használhatatlan. Szerettem, de most visszatértem a BTGN-hez.




Ezzel a parfümmel kapcsolatban is vannak kétségeim, hogy itt-e a helye... Ugyanis az egyik fiókom mélyén bukkantam rá, még gimnazista koromban használtam, már nem volt csak pár fújásnyi az alján, arra gondoltam, ne foglalja a helyet, elhasználom. Bár ne tettem volna... el sem tudom képzelni, hogy bírtam ezt annak idején elviselni magamon, az a fajta gyümölcsös-könnyed semmiség, amitől a hideg kiráz, és nem jó értelemben.


Ti fogyasztottatok el valamit mostanában?:)

0 megjegyzés: