Essence Colour 3 - A Walk In The Park

11:10 Varjúlány 0 Comments



Ez az a lakk(ozás), amit ha nem kértek, szinte biztos, hogy nem mutatok meg, de mivel szerettétek volna látni, íme, itt van a zöld kétvégű Essence lakk.:)

Azt már sokszor említettem, hogy ez a kiszerelés nem a kedvencem, nem igazán sikerült megszoknom ezzel a lakkozást. Ennek ellenére az akciós árukat úgy éreztem, megérik, az eddig kipróbáltakkal hellyel-közzel elégedett is vagyok... ez a kivétel.










Hogy mi a gondom vele? Egyszerűen csak ez most nem tud tetszeni.:( Pedig alapvetően nagyon szeretem a zöldet, azt hiszem, ez már az eddigi bejegyzéseimből is leszűrhető volt, viszont kezdek rájönni, hogy inkább a melegebb tónusúakat kedvelem, míg itt már az alapszínben is van némi kékesség. És akkor még a fedőlakkról, a Stop for an ice cream-ról nem is beszéltem... Nekem nem igazán tetszik ezen az alapon, mert a jeges-kékes fényével teljesen letompítja azt, ez nekem most nem jött be, legalábbis így együtt, sajnálom.:(

Azért az A walk in the park-ot valószínűleg kipróbálom még valamilyen más topperrel, mondjuk az Essence pelyhesével, hátha úgy jobb lesz, a Stop for an ice cream-et pedig talán rékenem majd egy sima feketére, szerintem azon jobban megnyerne engem.

Az állaguk egyébként egy leheletnyivel sűrűbb annál, mint amit én ideálisnak tartok, és tartósság tekintetében sem remekelnek, a második napra már igencsak látványosan megkopott a manikűröm, pedig fedőlakkot is használtam.

0 megjegyzés: