November-december-januári vásárfia: Essence, E.L.F., Bourjois, Coastal Scents

6:49 Varjúlány 0 Comments


Igazából nem is annyira "vásárfia" ez (a haul szóval még mindig képtelen vagyok megbarátkozni), inkább egy kis előzetes azokról, amikről szép lassan majd szeretnék írni bővebben is.:)

Amikor az Essence kifutó termékeket vettem sorra, azt mondtam, hogy nem sajnálom a kétvégű lakkokat, és ezt most is fenntartom, nem szeretem ezt a kiszerelést, de akciósan elcsábított pár szín. A sötét máris a szívemhez nőtt, igyekszem minél hamarabb megmutatni mindhármat a körmömön.:)




Az IsaDora Silk Roadja ősz vége óta csábít, annak ellenére, hogy mostanában a kék(es) lakkok nem vonzanak annyira. A lakk-stop után szereztem be, még nem próbáltam ki, de már nagyon kíváncsi vagyok, hogy teljesít.:)
Az új Colur&Go lakkok nem a szívem csücskei, igaz, eddig csak egyet próbáltam, de az egyáltalán nem vált be. Ennek ellenére szerettem volna még egy esélyt adni nekik, úgyhogy most, akciósan beneveztem a Love's Recipe-re, ezt az árnyalatot már amúgy is kinéztem korábban, bár közel sem vagyok biztos benne, hogy illik a bőrszínemhez.


Még valamikor decemberben (vagy novemberben?) csaptam le a Bourjois Rouge Editionjának egyik darabjára, azóta ezt szorgosan használgatom, erről mindenképp szeretném a napokban kifejteni a véleményem.
A rúzs mellé egy Effet 3D szájfény is becsúszott, és erre ráadásul tényleg azt mondhatom, hogy szükségem volt rá, ugyanis míg korábban a szájfényeket gyűjtögettem előszeretettel, az utóbbi időben minden más (szemhéjpúderek, rúzsok leginkább) került előtérbe, így eléggé megcsappant a készletem.


Két új ecsetszett is érkezett hozzám, ezeknek ellképszetően örülök.:) Az E.L.F. Studioját azt hiszem, már egész jól kiismertem, csak végre a fotózást kéne letudnom, és írok is róla. A Coastal Scentsessel még csak ismerkedem, de igyekszem azzal is.:)


A pufiecset szintén a Coastal Scentstől van, az első benyomásaim nagyon jók, de nem akarok elkiabálni semmit.:)
Az E.L.F. kisebb duó fibre ecsetét is próbálgatom, erről már kicsit vegyesebb a kép, igyekszem most már írni róla bővebben is.:)


A legutóbbi elfogyott bejegyzésben említettem, hogy a régi szemöldökszínezőmtől/fixálómtól elbúcsúztam, most ebből is E.L.F.-ék egyik darabját nyúzom, majdnem tökéletes, de ennek is szeretnék majd egy bejegyzést szánni.
A kis négyes minta a Coastal-féle szetthez járt ajándékba, erről még nem tudok sokat mondani, mindenesetre nagyon örültem neki.:)


Miről szeretnétek hamarabb olvasni?:)

0 megjegyzés: