Lakk-Stop: Itt a vége!

11:58 Varjúlány 0 Comments

 

Igen, igen, a végére értem a lakk-stopnak. Ma délben felkentem az utolsó lakkocskát is másodszor, a képen látható You Rock! TE nude szépségét.
Magam sem gondoltam volna, hogy ilyen gyorsan végzek ezzel a kis "kihívással", vagy csak nagyon gyorsan telt az idő?:) Nem tudom, mindenesetre könnyebb volt, mint hittem.

Főként azért fogtam bele, mert úgy éreztem, a legtöbb lakkomat nem használom ki eléggé, bár (még) nincs borzalmasan sok, de hajlamos vagyok újra ás újra belezúgni egy újabb színbe, az előzőt pedig elfelejtem, pedig két napja még azért dobogott a szívem... azt gondoltam, így végre lesz alkalmam újra felfedezni őket és néhány új technikát kipróbálni. Nos, mint kiderült, ennyi idő édeskevés volt erre, igaz, egy kis baleset is közbeszólt. 


Tanulságok is vannak persze:

- Mostantól próbálok inkább kevesebb, de jobb, különlegesebb, akár kicsit magasabb kategóriájú lakkokat beszerezni, egyre inkább azokhoz húz a szívem 

- A sima krémfinisű lakkokból elég, most valahogy egy sem tud tetszeni, úgy érzem, ilyenből már bőven elég van a készletemben .

- Ideje kicsit bátrabban kombinálnom a színeket. Ugyan nem készítettem annyi manikűrt, mint szerettem volna, de így is felfedeztem néhány olyan párosítást, amit korábban soha nem mertem volna bevállalni.





Az eltelt hetek alatt több lakkot is kaptam ajándékba, amit a szabályaim szerint nem próbálhattam ki. Ez volt a legnehezebb.:) A Mikulástól kapott OPI-t és China Glaze-t már mutattam, karácsony előtt azonban választhattam még egy szépséget, a Bourjois téli kollekciójából a szürke lett végül a befutó.

A Fleur de Santé lakkot még azelőtt választhattam tesztelésre, mielőtt belefogtam a lakk-stopba, de csak akkor érkezett meg, mikor már javában benne voltam, úgyhogy eddig ezt sem próbálhattam ki, de sebaj, majd most!:)


Nem érzem úgy, hogy hirtelen fel kéne tankolnom lakkokból, többszörösen is bepótolni azt, ami kimaradt, egyetlen dolog van, amiért kicsit fáj a szívem, az IsaDora Polar Nights-a a karácsonyi kollekcióból. Egy csodás kék lakk csillámokkal-glitterekkel, decemberben még láttam belőle, de sajnos mostanára felénk elkapkodták. 

Amit kicsit bánok, az az, hogy nem azt kötöttem ki, hogy háromszor kell mindent használnom, nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar letudom ezekkel a feltételekkel, de összességében örülök, hogy belevágtam.:)

0 megjegyzés: