Sleek Oh So Special paletta

6:57 Varjúlány 0 Comments



Tudom, nagyon megcsúsztam ezzel a teszttel, a mentségemre csak annyit tudok felhozni, hogy eddig még nem éreztem azt, hogy kialakult, határozott véleményem lenne róla, amiért vállalni tudom a felelősséget... nos, most már igen.:)




A doboza nekem kifejezetten tetszik, csinos ez a rózsaszín-fekete kombináció.





A paletta külseje a szokásos Sleek, strapabíró műanyag, a záródása tökéletes. Csupán annyiban tér el a Bad Girl-től, hogy kisebb rajta a felirat, azt hiszem, ez az újabb generációs Sleek paletták sajátja.



Kinyitva sem találunk semmi szokatlant, én már a gofriminta elmaradásához is teljesen hozzászoktam. 6-6 szín sorakozik alul és felül, a tükör az egész tetőt kitölti, ezért piros pont. Az applikátor sem maradt el, szerintem ez egy egész jól sikerült darab, csillámok felpakolásához kifejezetten jónak tartom.

Nézzük a színeket:




Általánosságban elmondható, hogy a mattak kicsit gyengébbek minden tekintetben, mint fényes társaik, minden szín enyhén porol, sajnos használat közben hajlamosak a hullásra is, de közel sem olyan mértékben, mint a Bad Girl színei.

Bow: Nagyon-nagyon világos bőrszín, még a karom belső felénél is világosabb csöppet, ezért nem látszik jól, de egyébként semmi gond nincs vele. A széleken szeretek átfutni vele, de a szemöldökcsonton és a belső szemzugban is szuper.
Organza: Egy melegebb tónusú aranyos-rózsaszínes barack, szintén a szemem belső részén és a szemöldökcsonton használom.
Ribbon: A paletta legpigmentáltabb, legkellemesebb állagú matt színe. Elég erőteljes, sajnos sehogyan sem sikerült megtalálni a módját annak, hogy jól mutasson a szememen, akár hogy kísérleteztem vele, viszont pirosítóként bevált.
Gift Basket: Meleg, kissé rozsdás középbarna, semmi baj nincs vele, de mégsem nőtt a szívemhez.
Glitz: Fémes középszürke bizonyos fényviszonyok között enyhe kékes fénnyel, nagyon szeretem a mozgó szemhéjon, füstös szemekhez is szuper!
Celebrate: Az abszolút kedvencem, a legkülönlegesebb szín ebben a palettában. Én leginkább burgundiként tudom behatárolni, ősszel nagyon sokat használtam, főként az Organzával párosítva.
Pamper: Matt barackos rózsaszín, szép-szép, de ezzel sem sikerült összebarátkoznom.
Gateau: Nagyon hasonló az Organzához, de ez hidegebb fényű, lilásabb tónusú, én az előbbit jobban megkedveltem, de ez sem rossz, sőt!
The Mail: A leggyengébb szín, lehetne pigmentáltabb, plusz én kicsit darabosnak érzem.
Boxed: Szürkésebb, hidegebb barna, ez már egy fokkal jobb, mint az előző, de mégsem nyúlok érte túl gyakran. 
Wrapped Up: A Celebrate matt, világosabb párja lenne, sajnos úgy érzem, nem elég intenzív, ennek ellenére sikerült megszeretnem.
Noir: Tökéletes matt fekete, ha nagyon kritikus akarok lenni, akkor csöppet darabos, de ezt leszámítva hibátlan.

Mindent összevetve én elég felemás érzéseket táplálok az Oh So Special iránt. A csomagolása teljesen rendben van, díjazom, hogy kevésbé potyogós, mint a Bad Girl, viszont a matt színek lehetnének egy fokkal erősebbek. A fényesek ilyen tekintetben már rendben vannak, viszont én még mindig úgy érzem, nekem csöppet túl rózsaszín ez a paletta. Ennek ellenére mégsem bánom, hogy beszereztem, mert bár több szín sem lopta be magát a szívembe, cserébe néhány (Bow, Organza, Celebrate) nagyon nagy kedvenc lett.


Nektek megvan az Oh So Special? 
Esetleg szemeztek vele?:)

0 megjegyzés: