Catrice vegyes teszt: Smokey Eyes Set, Made To Stay és egyrészes szemhéjpúder

7:08 Varjúlány 0 Comments

 

Eléggé el vagyok maradva a tesztekkel, ráadásul van pár dolog a Catrice-től, ami már jó ideje itt kallódik, mert úgy érzem, önmagukban egy bejegyzést nem érnek meg, úgyhogy arra gondoltam, így, együtt mutatom meg őket.




A zöld Smokey Eyes Setre a megjelentése óta fáj a fogam, ezek a színek a gyengéim.:) A csomagolása teljesen rendben van, elég erősnek tűnik, az egyetlen érdekessége az, hogy oldalról nyílik.




Egy ecsetes végű applikátort mellékelnek hozzá, a szivacsos rész annyira nem rossz, csillámos festékekhez szívesen használok ilyesmit, az ecset viszont elég gyenge, bár vész esetén a krémes festékhez talán megteszi azért.




A bal szélső, krémes festék keményebb állagú, de ahogy hozzáérek az ujjammal vagy egy szintetikus ecsettel, azonnal megolvad,de továbbra is "tapadós" marad,  ami szuper, mert szépen megfogja a szemhéjpúdereket. Viszont a tartóssága nem kiemelkedő, kell alá szemhéjalapozó, úgy viszont nincs nagy baj vele.:)
A púderek bársonyos tapintásúak, az én ízlésemnek kicsit talán túl puhák is, valamennyire porolnak, de nem vészesen. A pigmentáltságuk szerintem közepes, kell alájuk egy jó bázis, azzal viszont nincs gond.
Ár-érték arányban, ha azt nézzük, hogy négy színt kapunk kicsivel többért, mint amennyibe egy mono kerül, kifejezetten jónak tartom ezt a kis szettet, még ha nem is kiemelkedő minőségű, igaz, nem is rossz.:)




A Catrice Made To Stay krémes festékeiről azt hiszem, már épp eleget áradoztam, az abszolút kedvenceim, szeretem az állagukat, a tartósságukat, a strapabíró csomagolásukat, a kókuszos illatukat... Eddig csupán egyetlen gondom volt velük, nem találtam világosabb színt, csak pár hete fedeztem fel ezt, a Lord Of The Blings névre hallgató árnyalatot.




Semmi újat nem tudok elmondani róla, szeretem, szeretem, szeretem! Ráadásul ez a világos-aranyos szín remekül kihasználható.:)


 


Az egyrészes szemhéjpúderek közül már régóta nagyon csábít egy árnyalat, nevezetesen a 490-es Vanessa's Paradise.  A csomagolása ennek is a jól ismert egyszerű Catrice, én ezeket alapvetően szeretem, viszont mostanában kezdek rájönni, hogy ennek a műanyag toknak az élettartama nincs olyan hosszú, mint magának a szemhéjpúdernek.




Az állaga leheletnyivel puhább, mint szeretném, de tudom, hogy a többség pont ezt díjazza.:) Enyhén porol, de nem vészes mértékben, teljesen jól kezelhető.




És akkor itt jön a bökkenő. Ugyan természetesen megnéztem a tesztert a boltban, de itthon mégis nagyon meglepődtem, mikor először kipróbáltam, ugyanis egy sokkal kékesebb színt kaptam, mint ami a dobozkában van.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a csomagolásában is kékes tónusa van, viszont alapvetően zöld, használat közben viszont ez megfordul, és közelebb áll a kékhez, mint a zöldhöz. Így is tetszik, de azt a színt még jobban szeretném, amit a panben látok.
A pigmentáltsága egyébként egy csöppnyivel jobb, mint a füstös szettben lévő festékeké, de én ezt is "csak" közepesnek mondanám, primerrel viszont ez is remek. 


Ti esetleg próbáltatok már valamit ezek közül?:)

0 megjegyzés: