Szuper videók parfümimádóknak

10:06 Varjúlány 0 Comments

Régebben már készítettem egy válogatást a kedvenc parfümreklámjaimból, a lista lényegében azóta nem változott, de az utóbbi időben egyre többet búvárkodom az interneten parfümtémában is, és beleakadtam néhány gyöngyszembe, most ezeket szeretném megmutatni.:)



A Nina L'Elixir videóját néhány hete fedeztem fel, nem annyira különleges, nincs sztorija, de mégis tetszik a játékos, fiatalos mesevilága, ráadásul az almácskák közül ennek az illata áll hozzám a legközelebb.



A La Petite Robe Noire reklámfilmjére is csak mostanában kezdtem felfigyelni, talán nem annyira jó, mint a korábbi bejegyzésben lévők, de ez is figyelemreméltó. Könnyed, hamisítatlanul francia, és a zene is telitalálat.


Ez pedig a karácsonyi verziója, szuper lett szerintem!



És még mindig maradva a La Petite Robe Noire-nál, azt hiszem, írtam már valahol, hogy a Guerlain orrát, Thierry Wassert nagyon kedvelem. Több videót is találtam róla/vele, de sajnos a legtöbb francia nyelvű, viszont akad egy-két angol vagy feliratos is, mint például ez, ahol a fent említett parfümről beszél.

És ha már orr, ne feledkezzünk meg az egyetlen magyarról, Zólyomi Zsoltról sem. Érdemes rákeresni a nevére, ugyan (sajnos) nincs róla túl sok felvétel, de akad néhány interjú, amiből sok érdekességet megtudhatunk a parfümök világáról.







És végül a kedvenc Youtube-gurum, Miss Chievous parfümjeit bemutató videója, nagyon megörültem neki, hogy készített ilyet, remélem, máskor is láthatunk tőle hasonlót.


Csak sminkvideókat szoktatok nézni, vagy keresgéltek más témákban is?:)

0 megjegyzés: