Januári kedvencek

6:17 Varjúlány 0 Comments


Kezdek rájönni, hogy a sminkelésre fordítható időm és a kedvencek száma mindig egyenesen arányos egymással, nos,a januárom minden volt, csak szabadidőben gazdag nem, főként a vége. Azt hiszem, ez meglátszott kissé a blogon is, februárban igyekszem kicsit tartalmasabb bejegyzésekkel jelentkezni.:)

Amit rendületlenül minden nap előkaptam, az az E.L.F. szemöldökszínezője volt, erről nagyon szeretnék bővebben is írni, csak a képekkel nem boldogultam eddig, de ha meglesznek, jön a részletesebb véleményem róla.
Komolyabb szemsminkkel bajlódni szinte soha nem volt időm, úgyhogy javarészt megint a Painterly-t nyúztam, egyszerű, gyors, ilyenkor tökéletes.


A karikák az utóbbi hetekben elmaradhatatlan kiegészítőim voltak, így aztán a Catrice korrektora is gyakran előkerült, nem hinném, hogy ez a legjobb a világon, de egész jó kis darab.
A Bourjois rúzsról nemrégiben áradoztam,  jóformán csak ezt használtam egész januárban.
 

A Mellow Mauve pirosító már decemberben is szerepelt a kedvencek között, és töretlenül itt a helye most is, napról-napra jobban megszeretem.
A Douglas highlightere sem maradhatott el, ha csak két perccel is több időm volt reggelente készülődni, egy kis életet, fényt varázsolt a fakó bőrömbe.


Azt hiszem, a legkevésbé az meglepetés, hogy ez a lakk (The World Is Not Enough) bekerült a kedvencek közé, szinte rögtön sikerült belopnia magát a szívembe. Fel-felkentem ugyan más színeket is, de mindig rövid úton visszatértem ehhez, legszívesebben csak ezt láttam volna a körmeimen januárban.


A Balea Cukorfalat testápolóját is sokat használtam, de a testápolási körből most inkább ezt a Fleur de Santé tusfürdőt választottam, iiisteni málnaillata van, és minden egyéb tulajdonságával is elégedett vagyok.


Nem beauty, de muszáj megemlékeznem erről a teáról.:) Valahol már írtam, hogy eddig nem nagyon szerettem a gyümölcsös verziókat, és igazából még most sem a szívem csücskei, de így is azt mondom, hogy ez zseniális, érdemes tenni vele egy próbát, mesés íze van.

Illatot most kivételesen nem választottam, kevesebbet parfümöztem, mint általában, vagy ha mégis, a Lady Milliont próbáltam (el)használgatni, egy-egy pillanatra egész finomnak érzem, de nem gondolom úgy, hogy a kedvenceim között lenne a helye.


Ti mit használtatok gyakran ebben a hónapban?:)

0 megjegyzés: