IsaDora Bella Vita

11:30 Varjúlány 0 Comments


Az ArtDeco és a BeYu tavaszi szépségeit már mutattam, most következzen az IsaDora.:)
A márka az idei év első derűs hónapjaira egy olaszos, pasztell és cukorkaszínekből álló kollekciót álmodott meg, lássuk, miket fog tartalmazni.:)

Gelato

Szemre érkezik egy fagylaltszínű négyes, ez egyáltalán nem az én világom, csak sötétebb árnyalatokkal kombinálva tudnám elképzelni őket. 

 
Pink Blossom

Jön egy üde pink pirosító is, egész szép, de van már hasonló színem krémes verzióban.  


A filces tus nem marad ki ebből a kollekcióból sem. 


Egy fehér ceruzát is kapunk, mostanában nem vagyok oda a ceruzákért, úgyhogy nagyon valószínű, hogy ezt most kihagyom.


A Bella Vita része egy jumbo highlighter ceruza is, amit a szemöldökcsontra szánnak, ez egész érdekesnek tűnik, bár nemrégiben mintha az Alverdének is lett volna hasonlója.


Egy szempillaspirál is tartozik a kiadáshoz, de azt hiszem, ez az állandó kínálatnak is része. 

 Ballerina, Cappuccino, Biscotti
 
Szájra három rúzs jön, ezek nem az én színeim, de azt hiszem, a Ballerinát sokan fogják szeretni.

 
Bubble Gum, Noisette

Candy Pink, Nude Skin

Egyaránt érkezik egy pink és egy nude-barna szájfény és ceruza, ezek sem ragadtak magukkal, talán a Bubble Gum szájfény esetleg, de az sem annyira az én színem. 

752 Macchiato
753 Rosette
 754 Bella Vita
755 Pistacchio

Újabban sikerült teljesen belezúgnom az IsaDora lakkjaiba, viszont ezek az árnyalatok most nem mozgatnak meg különösebben, egyedül talán az utolsó, mentás szín... viszont ahhoz is van már hasonlóm. 


Nektek hogy tetszenek?:)

0 megjegyzés: