DIY Adventures: Kutya - macska

10:16 Varjúlány 0 Comments


Emlékeztek még az Xmas Projektre? Én nagyon örültem, hogy részt vehettem benne, élveztem mindegyik fordulót, így aztán örömmel fogadtam, mikor megtudtam, hogy Bellala tervez egy kis folytatást. 

A sorozat neve, mint látjátok, DIY Adventures, ha minden igaz, minden hónap utolsó szombatján fogunk jelentkezni vele.:) 

Az első témánk kutya-macska, bevallom, én ezzel kapcsolatban elég ötlettelen voltam, mert bár nagyon szeretnék, sajnos nincs háziállatom. Először azt gondoltam ki, hogy készítek egy "cicaházat" egy barátom macskájának, de aztán rájöttem, hogy problémás lenne az odaszállítása... Utána macskajátékokba kezdtem, azt viszont nem éreztem elég eredetinek. Végül ma hajnalban kiokoskodtam, hogy jobb lesz, ha visszatérek a jól bevált csajos témához, és végül délben összedobtam ezt: 



Ez egy macskamedálos nyaklánc lenne.:)
Közel sem vagyok elégedett vele, másodjára már biztosan sokkal jobban sikerült volna, de sajnos sem időm, sem alapanyagom nem volt egy második készítésére, nézzétek el nekem, hogy nem tökéletes.:)

Először macskasziluetteket nézegettem az interneten, majd összedobtam ezt az alakot, kinyomtattam sima papírra, kivágtam, aztán sablonszerűen használtam egy vastagabb, fekete kartonszerűséghez, az az alapja a cicának. Kivágtam, átszúrtam a kobakját, ezt követően a széleken átmentem fekete festékkel. Hogy ne legyen olyan matt, az egészet megdobtam ezzel a csillámos körömlakkal (Julia a régi Twins lakkok közül), végül pedig kitaláltam, hogy csinálok neki szemeket is, szintén körömlakkal. Eredetileg nem volt pupillája, de úgy alakult, hogy megmutattam néhány ismerősömnek a képet róla, és az egyikük javasolta, hogy úgy talán jobb lenne, így aztán kapott azt is.  
Kis karikákkal ráraktam a szalagokra, tettem rá kapcsolót, ennyi.

Ezer hibát találtam rajta, de azt hiszem, fogom még alkalmazni ezt a technikát.


Nézzetek be a többiekhez is:


Bellala (Bellala Blog) 
CRaPTRaSH (CRaPTRaSH ViLáGa)
Verus (Lakkfan blog)


0 megjegyzés: