Bourjois Rouge Edition és Effet 3D szájfény

8:09 Varjúlány 0 Comments


Tegnap a szájfényről és a rúzsról kértetek elsőnek véleményt, úgyhogy itt is van.:)

Mindenekelőtt azt szeretném elmondani, hogy a Bourjois szájravalóival elég felemás a viszonyom, a márka arc- és szemkencéivel maradéktalanul elégedett vagyok, de az eddig próbált szájfényekkel, rúzsokkal nem ez a helyzet, egyedül csak a régebbi Effet 3D nőtt a szívemhez.
Eddig.:)



A rúzs csomagolása szerintem szuper, tetszik a fekete tok, a dombormintás Bourjois felirat és a kupak másik oldalán lévő színes is, kicsit feldobja az egészet.:)
Jól záródik, én elég strapabírónak érzem, simán bedobom a táskámba is akár.


Az illata viszonylag enyhe, semmi különös, kicsit mű, a többségnek valószínűleg még tetszene is, de én nem vagyok oda érte, szerencsére nem érzem csak felkenéskor.
Az állaga először úgy tűnik, a keményebb kategóriába tartozik, azonban használat közben "meglágyul", szinte olyan lesz, mint a kifejezetten krémes rúzsok, ennek köszönhetően nagyon, nagyon könnyű felkenni. Nekem egyébként az összes rúzsom közül most ez a formula a kedvencem.:)



A szájfény tubusa elég érdekes, lapított, amikor először láttam, meg is lepődtem, hogy milyen vékony.  A rajta lévő feliratok most még rendben vannak, de tartok tőle, hogy idővel meg fognak kopni, a kupak viszont remekül záródik.



Az applikátora elég érdekes, én korábban még csak hasonlóval sem találkoztam. Inkább szélesebb, lekerekített végű, viszont szinte teljesen lapos, nagyon keskeny ez is.
Szépen, könnyen lehet vele dolgozni, nincs vele semmi baj, de nem ez lesz a kedvencem.

Magának a szájfénynek egyszerre van gyümölcsös és gumis illata, ez egy fokkal erősebb a rúzsénál, jobban is zavar, de azért elviselhető.
Az állaga elég érdekes, inkább krémes, mint ragacsos-zselés, amit kicsit sajnálok, mert én az utóbbit jobban szeretem, de ez sem rossz, az ilyen jellegűek közül talán ez vált be nekem a leginkább, mert a könnyedebb jellege ellenére egyáltalán nem hajlamos elfolyni, elmászkálni.

(17 Rose millésime, 18, Rouge sunny)

A Rose millésime egy bőrközeli rózsaszín, akár nude-nek is lehet nevezni, bár ez a szín nem hinném, hogy bárkinek is teljesen beleolvad a bőrébe, hiába világos, valahogy mégis elég látványos, de ugyanakkor visszafogott is.
A szájfény egy paradicsomos-téglás piros, régóta szerettem volna már egy ilyen árnyalatot, én magában is szívesen hordom, de a rúzzsal együtt is szuperek!

Szerencsére egyik sem szárít, sőt,  minimális hidratálást vettem észre mindkettőnél, de tényleg csak minimálisat. A tartósságuk úgy érzem, leheletnyivel jobb az átlagosnál, a rúzs körülbelül négy órát bír rajtam, ami a krémesebb jellegét is figyelembe véve nem rossz teljesítmény, a szájfény pedig nagyjából hármat.

Összességében: Mindkét kencének sikerült belopnia magát a szívembe, noha a szájfény állaga és illata nem a kedvencem, viszont a színe kárpótol ezért. A rúzs pedig a legjobb barátom lett a hétköznapokon, nagyon örülök, hogy beszereztem!:)

0 megjegyzés: